Silnik 1.0 nie wprowadzał jeszcze wielu zmian... Owszem, zmieniał całość systemu pracy gry, ale nie wprowadzał wszystkich zapowiadanych ulepszeń... Dopiero pierwsza, czy druga poprawka wersji 1.1 dała wyraźne zmiany w zachowaniu gry, a 1.2 i 1.3 dopełniło reszty...
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 25
Wysłane 2019-01-23 17:42
Wysłane 2019-01-23 21:08 , Edytowane 2019-01-23 21:08
[OT]
Monitor 144Hz który robi 90 max we Freesyncu ale faktycznie tak sobie to Asus wykoncypował.
W takim razie obetnij do 90 bo więcej i tak monitor nie wyświetli przecież...albo wyłącz Freesync bo na jedno wychodzi.
[/OT]
Wysłane 2019-01-23 21:24
Stówka do równego wystarczy Z FS lepiej się gra, bo nie ma drażniących przycięć gruntu z widoku włazu czołgu...
Wysłane 2019-02-06 14:20 , Edytowane 2019-02-06 17:34
Dzisiaj jakaś duża aktualizacja... Chyba 1.4 :)
PS - Sprostowanie... Po trzecim restarcie komputera i pomerdaniu w sterowniku coś nagle ożyło... Jest lepiej i czasem w wyłączonym Chill FPS leci nawet do 135 klatek... Muszę jeszcze pomęczyć sprzęt...
Za to na starszym już laptopie wzrost FPS zauważalny, bo wcześniej było od około 32 do 48 klatek, a teraz przeważnie jest od 38 do nawet 60-ciu FPS... Tyle że wentylator zaczął wyć jak opętany, a temperatura bez podkładki chłodzącej, dojeżdża do 91 st.C!!!
Wysłane 2019-02-08 22:45
u mnie fpsy podskoczyły z 50-60 na 55-65 widać nawet na 2 rdzeniach jest progres
Wysłane 2019-02-10 18:48
Chętnie bym sprawdził te nowe kołowce ale przeraża mnie ta linia. Nie mam zrobionych lekkich a po drodze jest amx 38 , amx 40 i elc. Elc jako tako grywalny ale pozostałe dwa czołgi - porażka.
Brakuje mi czegoś w czołgach. Kiedyś grałem namiętnie a teraz jak 1 bitwa w miesiącu to cud. Nie wiem czy tylko ja tak mam czy po prostu czołgi się przejadły.
Wysłane 2019-02-14 08:57
Nie bawię się w kwestie ideologiczne dla mnie ważne jest zwiększanie swoich umiejętności i rozwalanie przeciwnika i to się według mnie nie zmieniło od 5 lat
Wysłane 2019-03-30 20:25
Graliście w WoT 0.7.0 czyli WOT Classic? Fajny event WG i szkoda, że tylko przez parę dni będzie możliwość gry. Z drugiej strony to pokazuje jak bardzo zmieniły się czołgi.
Wysłane 2019-03-31 19:17
Właśnie przez krótki czas udostępnienia, odpuściłem sobie ten powrót do przeszłości... Ale na filmach w YT fajnie popatrzeć, jak to kiedyś wyglądało i tier 4-ty walczył z 8-mym
Wysłane 2019-03-31 23:56
I Panther oraz KV-2 siały postrach :)
Wysłane 2019-04-01 13:43
KV1 z długą lufą był też rewelacyjny, bo szybko ładował a power miał niesamowity... Teraz KV1 tak znerfili, że trzymam go już tylko z sentymentu, bo strach nim na pole walki wyjechać
Wysłane 2019-04-02 09:12
Ja sobie zainstalowałem odpaliłem parę bitew. I generalne mam 3 wnioski:
1) Grafika i ogólnie silnik gry poszły do przodu niesamowicie.
2) Rosyjsko języczni to grają jednak dużo lepiej niż na serwerze EU, albo do wersji 0,7 zalogowali się sami sentymentalni wymiatacze... i ja.
3) Wtedy gra była o czołgach, teraz już nie jest.
Wysłane 2019-08-05 13:45
Wargaming i sieć pizzerii Da Grasso wprowadzili wspólną akcję Pizza Czołgisty. W promocji mogłem skosztować i powiem, że jest rewelacyjna w smaku. Najwięcej zyskają ci, którzy założą nowe konto, bo dostaną Pudla, miejsce w garażu i tydzień premium... Szkoda że mniej jest dla stałych graczy, bo dostaniemy tylko zniżki przy zakupach (w samej grze World of Tanks na komputerach PC została uruchomiona specjalna misja dla graczy o nazwie „Da Grasso”, gdzie do zdobycia czekają zniżki na zamówienia i rezerwy osobiste).
Wysłane 2019-08-27 06:49
Piekło zamarzło.. stalowy łowca to nowy tryb w WoT. Tryb na bazie battle royale czyli 20 (solo) lub 21 czołgów (3 osobowy pluton) i każdy na każdego. Każdy czołg w trakcie można ulepszyć. Za wbicie poziomów (które szybko mozna stracić) - obligacje + kredyty + medal.
Wysłane 2019-08-28 23:47
Jeszcze nie próbowałem, bo kupiłem sobie Lwa i zaczynam uczyć się nim grać (na razie średnia, to około 1700 "demedżu")... Ale widziałem filmiki na YT i nawet to fajnie wygląda...
Wysłane 2019-09-06 16:33 , Edytowane 2019-09-06 16:54
Trochę pograłem w stalowe łowy, także krótkie podsumowanie:
1. Nagrody
Niezbyt epickie, ale coś tam jest do zdobycia. Powiedzmy 6/10.
Skompletowanie wszystkich poziomów (25) nie jest bardzo czasochłonne i daje:
-ponad 2 mln kredytów
-5000 obligacji
-4 dni premium
-odznaki, kosmetyczne ozdoby i 2 paskudne style dające kamuflaż dla pojazdów T8-T10.
2. Czy warto?
Raczej tak, szczególnie że tryb jest sporą odskocznią od typowego WoTa, a i dodatkowy fioletowy moduł piechotą nie chodzi ;)
3. Poradnik
Gra nie pokazuje statystyk gracza w tym trybie, także warto grać na luzie... niemniej kilka porad jak wygrywać poniżej:
-dobór pojazdu
Wybieramy ruska ew. niemca. Amerykaniec jest zbyt papierowy i wszystko łyka, pozostałe (szczególnie niemiaszek) potrafią odbijać, co przekłada się na wyniki w pojedynkach, a więc szansę na dobrą lokatę = szybki progress.
-faza początkowa (poziom pojazdu 1-4)
Unikamy starć, należy zbierać jak najwięcej zielonych i żółtych boostów. Oba dają identyczną ilość doświadczenia także nie ma priorytetów.
Spamujemy X (zwiad) jak najczęściej to możliwe, ponieważ odkrywa to dla nas lokacje kolejnych boostów oraz niebezpieczeństwa/przeciwników.
Jeżeli mamy możliwość podniesienia zrzutu spadochronowego (niebieski, widoczny dla wszystkich na mapie) to warto.
Otwiera on możliwość wczesnej walki, dając nam ogromną przewagę i niemal pewne zwycięstwo, o ile szybko wykorzystamy nasza przewagę niszcząc kilku przeciwników w krótkim czasie.
Trzeba pamiętać że łapanie takiego zrzutu jest ryzykowne bo w jego okolicy lubią kręcić się inni gracze...
Jeżeli jednak nasz zwiad (x) nie pokazuje przeciwników (lub są zbyt daleko) to warto skorzystać z turbo boosta (3) by jak najszybciej przejąć zrzut spadochronowy a potem niszczyć przeciwników i wykorzystać efekt domino.
W tej fazie proponuje identyczne ulepszenia pojazdów:
Tier 2: Prowadzenie w ruchu
Tier 3: Zasięg wykrywania
Tier 4: Dynamika
-faza walki (poziom 5-6)
Aktywnie szukamy przeciwników (oczywiście po drodze łapiemy boosty). W pojedynkach główną przewagę dają:
-amunicja złota/HEAT (zadaje więcej uszkodzeń) i materiał eksploatacyjny Śledzenie celu który znacząco polepsza przeładowanie i celność na 20 sekund.
Dobrą strategią (niezbyt chwalebną, ale skuteczną) jest podpinanie się pod trwający pojedynek (farmimy obu przeciwników walczących ze sobą po równo, tak by żaden z nich nie miał przewagi. Na koniec wystarczy dobić ostatniego i zbieramy graty z 2 czołgów).
Ulepszenia:
Tier 5: Uszkodzenia od strzału
Tier 6: zależnie czy idziemy w mobilnego magazynka (ulepszenie mobilność), czy w uniwersalny ciężki (punkty wytrzymałości).
-faza końcowa (poziom 7-8)
To już inwencja własna, jeżeli początek przebiegał zgodnie z planem mamy sporą przewagę nad pozostałymi na mapie przeciwnikami i jedyną kwestią jest izolowanie+farmienie kolejnych graczy.
Ulepszenia w kierunku uniwersalnym
Tier 7: Punkty wytrzymałości
Tier 8: Uszkodzenia na strzał lub Szybkostrzelność
Ulepszenia w kierunku magazynka (bardziej agresywny model)
Tier 7: Zasięg widzenia
Tier 8: Automatyczne przeładowanie
Wysłane 2019-09-07 09:49
Fajny poradnik andrzej ale wszystko zależy od losowania. Jak spawni 2 przeciwników blisko to szybko dojdzie do konfrontacji. Zdecydowanie lepiej grało mi się w linie frontu.
Kto jest online: 0 użytkowników, 245 gości