@andrzej166
Tym bardziej, że przyczyną był któryś z modów.... co ma do tego WG?
Nie ma gwarancji, że chodzi o mod celownika. Wszyscy w klanie go używamy i u jednych gra się wywala do pulpitu a u innych nie. Może to kwestia kompatybilności sprzętu/sterowników/whatever... Coś jest nie tak i wyraźnie jest spowodowane ostatnim patchem.
Jeżeli update rozwalił Ci instalację, to faktycznie kiepsko (mi się to nigdy nie zdarzyło btw). Ale nie róbmy scen - czy naprawdę ponowne pobranie klienta jest ponad Twoje siły?
Może nie jest ponad moje siły ale sam fakt jest irytujący. Po to zrobili aktualizacje aby działały i nie trzeba było od nowa pobierać 3gb jasne?
Nie twierdzę, że WG jest doskonałe, ale w kwestii działania samej aplikacji (abstrahując od MM, balansu, itd) ja tam widzę sporą poprawę i szybki postęp. Na ten przykład, od 0.7.4 zmalała mi wyraźnie (w sumie i tak niewielka) ilość wykrzaczeń do pulpitu w trakcie (po) ładowania walki.
No ja jakoś mam odwrotne wrażenie. Kwestię wykrzaczeń przemilczę bo jak widać niektórych to nie dotyczy a innych jak najbardziej. Jedyne usprawnienia w silniku gry jakie faktycznie odczułem to dodanie paru dodatkowych opcji w ustawieniach grafiki. Może jeszcze przyśpieszone ładowanie map i pośrednio system klastrowy serwerów czy jak to się tam nazywa. A gdzie obsługa więcej niż jednego rdzenia? Gdzie od dawna zapowiadana fizyka? Wiele osób mówi również o drastycznych spadkach fps na niektórych mapach.
Grow up, tighten the **** up
Może gdybym nie zainwestował w tę zabawę żadnej kasy to wisiałoby mi to i nie robiłbym "scen". A w momencie gdy coś kupuję to jak każdy mam prawo wymagać chociażby sprawnego działania. Poza tym od tego jest forum żeby dzielić się swoimi przemyśleniami.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 16
Wysłane 2012-07-10 16:43
Wysłane 2012-07-10 17:00
Castro, przeinstaluj sterownik od grafiki - niezależnie od tego, czy masz najnowszy, czy nie.
A co do MM, to ja widzę znaczną poprawę od kilku aktualizacji.
Wysłane 2012-07-10 18:02
Problem czerwonego celownika pojawia się chyba tylko na 32 bitowych systemach. To [LINK] powinno rozwiązać sprawę.
Wysłane 2012-07-10 20:30
MM przestał już tak często siać cuda ale nadal robi niezłe losowania np na karelii w trybie ataku ostatnio samymi td waliliśmy na td + hevy, innym razem też w trybie ataku walneło na nas pół zespołu hiterowych francuzów - w trzech wyskakiwali na jednego z naszych, wywalali magazynek i przeładowanie za osłoną, po prostu nas zmietli. Generalnie w randomie zespoły są dużo bardziej równoważne niż kiedyś ale na tryb szturmu nie skalkulje że optymalne do obrony są nieco inne czołgi niż w ataku(na kampinowvce broniący mieli 3 t 50-2, a atakujący żadnego scouta).
Wysłane 2012-07-11 23:20 , Edytowane 2012-07-11 23:52
7.5
"Dodano 3 nowe mapy USA: "Port", "Highway", "Pacific Coast".
- Dodano nowe czołgi średnie na poziomie 10: E-50 Ausf.M, T-62A, M48A1.
- Dodano lekki francuski czołg lekki T 5 ELC AMX.
- Dodano niemieckiego TD Poziom 8 Jagdpanther II.
- Francuski lekkie i średnie czołgi AMX 12t, AMX 13 75, AMX 13 90, Lotaryngia 40t, Bat Chatillon 25t przeniesiony do wyższego poziomu.
- Dodano nowe TD Poziom 10: JagdPz E-100, Obiekt 268, AMX 155 50 Foch, T110E3, T110E4.
- Dodano wsparcie dla brytyjskiego oddziału brytyjskich czołgów i premiumny czołg średni Matilda Black Prince.
- Wyważenia ustawienia zbiorniki premiumnyh i SuperPershing DickerMax r.
- Powrót i skalibrowany koszt naprawy niektórych zbiornikach.
- Całe doświadczenie z elitarnej PT-ACS Ferdynanda przeniesiony do Jagdtiger.
- Wyważenia ustawienia PT-ACS 2 i 3 poziomach.
- Wyważenia ustawienia francuskim PT-ACS wprowadzone w patchu 0.7.4.
- W związku z wprowadzeniem PT-10 PT-10 i wyważenia niektórych parametrów średnim poziomie zbiorniki 9, poziom 10 czołgi ciężkie.
- Wyważenia kilka średnich czołgów i PT-ACS ZSRR:
- T-28: Usunięto narzędzie F-30, które odbyło się ogólne modyfikację zbiornika.
- T-34-85: Usunięto 100mm armata D10T, 85mm armata poprawiła D5T-85BM, dodany do silnika B-54k.
- T-43: Usunięto 100mm armata D10T, 85mm armata poprawiła D5T-85BM, dodany do silnika B-54k.
- HF-13: odbyło się ogólne modyfikację zbiornika.
- SU-85: Usunięto 107mm gun ZIS-6C, dodano pistolet 85mm D-5S-85BM, która odbyła się ogólną modyfikację maszyny.
- Reworked mechanizm wydłużonego QT, wstrząśnienie załogi ziemskich kopalniach.
- Naprawiono lub rafinowany wizualne modele niektórych zbiornikach.
- Wiele drobnych zmian i interfejs ulepszeń.
- Poprawiono gra wywala po wyjściu z bitwy w hangarze.
- Naprawiono gęstość krzakach, wpływając czołgi ukrywania za nimi.
- Dodano Medal Erokhina: "graczowi, który zniszczył w jednej bitwie pancernej w środku 3 lub więcej PT-samobieżnych armat nieprzyjaciela i ponad 7 poziomie.""
tluamczone translatorem.
duzy + u mnei za urelanienie ruskich srednich tierow (wszyscy placza bo kolejne zarabiaczki traca)
T-62A
działo 9.09 r/min, 320 dmg (2.909 dpm), 264 penetracja
M48A1
działo 7.5 r/min, 390 dmg (2.925 dpm), 268 penetracja
E-50 AM
działo 6.25 r/min, 420 dmg (2625 dpm), 270 penetracja
test ma ruszyc u ruskich za tydzien dwa czyli pewnie i u nas mozna sie spodziewac testu w polowie lipca
Wysłane 2012-07-12 00:10 , Edytowane 2012-07-12 00:11
@koradon
jak nei bedzie wiekszych problemow z 7.5 to tez tak obstawiam wrzesien-pazdziernik ciezkie i medy.
lepsze rozpiski medow t10:
M48A1:
Działo
105mm
Szybkostrzelność 7,5 pocisków/min
Obrażenia 390/390/480
Penetracja 268/350/105mm
90mm
Szybkostrzelność 20 pocisków/min
Obrażenia 240/240/320
Penetracja 173/263/45mm
Ilość pocisków 60
Wieża
Pancerz wieży
przód 178mm
boki 76mm
tył 51mm
Prędkość obrotu wieży 42 stopni/sec
Zasięg widzenia około 420m
Silnik
Moc 810 k.m.
Szansa na podpalenie 12%
Zawieszenie
Prędkość obrotu 48 stopni/sec
Limit udźwigu 50,35t
Radio
Zasięg sygnału 745m
E-50 Ausf.M:
Działo
10,5cm
Szybkostrzelność 6,25 pocisków/min
Obrażenia 390/390/510
Penetracja 270/350/105mm
Ilość pocisków 48
Wieża
Pancerz wieży
przód 185mm
boki 80mm
tył 80mm
Prędkość obrotu wieży 30 stopni/sec
Zasięg widzenia około 400m
Silnik
Moc 1200 k.m.
Szansa na podpalenie 12%
Zawieszenie
Prędkość obrotu 46 stopni/sec
Limit udźwigu 67t
Radio
Zasięg sygnału 720m
T-62A:
Działo
100mm
Szybkostrzelność 9,09 pocisków/min
Obrażenia 320/320/420
Penetracja 264/380/100mm
Ilość pocisków 47
Wieża
Pancerz wieży
przód 240mm
boki 161mm
tył 65mm
Prędkość obrotu wieży 48 stopni/sec
Zasięg widzenia około 400m
Silnik
Moc 1050 k.m.
Szansa na podpalenie 10%
Zawieszenie
Prędkość obrotu 56 stopni/sec
Limit udźwigu 39,8t
Radio
Zasięg sygnału 850m
Wysłane 2012-07-12 07:35 , Edytowane 2012-07-12 07:45
@7.5
no to pocieli ruskie medy i moje ulubione su-85.
Damn it, suczka bez 107mm ZiS to już nie będzie to samo
@Kalapit
To żeś pojechał z translatorem
oto wersja oryginalna zmian 0.7.5test1 ruski serwer.
Dyskusja [LINK]
Summary of changes in a test version of WoT 0.7.5 test1 compared to version 0.7.4.
Added 3 new U.S. maps: "Port", "Highway," the old name of "Autumn in Kansas" , "Pacific Coast".
Added new medium tanks at level 10: E-50 Ausf.M, T-62A, M48A1.
Added a light French tank level 5 ELC AMX.
Added German PT-ACS Level 8 JagdPanther II.
French light and medium tanks AMX 12t, AMX 13 75, AMX 13 90, Lorraine 40t, Bat Chatillon 25t transferred to a level up.
Added new PT-ACS Level 10: JagdPz E-100, Object 268, AMX 155 50 Foch, T110E3, T110E4.
Added support for the British branch of the British tanks and premiumny medium tank Matilda Black Prince.
Rebalanced options premiumnyh tanks and DickerMax SuperPershing .
Reconfigured profitability and cost of repairing some of the tanks.
The whole experience with elite PT-ACS Ferdinand transferred to JagdTiger.
Rebalanced options PT-ACS 2 and 3 levels.
French rebalanced options PT-ACS introduced in patch 0.7.4.
In connection with the introduction of PT-10 PT-10, and rebalanced some of the parameters of medium tanks level 9, level 10 heavy tanks.
Rebalanced some medium tanks and PT-ACS USSR:
T-28: Removed a tool of F-30, held a general readjustment of the tank.
T-34-85: Removed 100mm D10T gun, 85mm cannon improved D5T-85BM, added to the engine B-54K.
T-43: Removed 100mm D10T gun, 85mm cannon improved D5T-85BM, added to the engine B-54K.
HF-13: held a general readjustment of the tank.
SU-85: Removed 107mm gun ZIS-6C, added gun 85mm D-5S-85BM, held a general readjustment of the machine.
Revised mechanism of concussion crew land-mines.
Corrected or refined visual models of some tanks.
Multiple minor changes and improvements interface.
Fixed game crashes when you exit the battle in the hangar.
Fix the density of some bushes, affecting the stealth tanks behind them.
Added Erokhina Medal: "Awarded to the player, which destroyed in one battle tank in the middle of 3 or more PT-self-propelled guns of the enemy level 7 or more."
Changes in the ST level 9
According to information received from the Storm-a
M46 Patton:
decrease in strength;
reduction of booking caterpillars;
adjustment of the first cross-country running (M46T80E1) on soft soils;
scatter correction when shooting on the move;
increase the speed of rotation top (M46M67) tower;
reduction in range survey top of the tower (M46M67 ) up to 410 m;
reduced rate and comfort (the speed of information tools, the spread on the go, the speed of rotation of the tower, the effect of rotation on the spread of the tower, etc.), a top gun (105 mm Gun T5E1M2) on both towers.
T-54:
an increase in the strength of the base tower (T-54 sample in 1946);
increase the speed of rotation first way (T-54);
improve the accuracy of shooting on the move with the first way (T-54);
adjustment speed of rotation of the two towers;
adjustment rate of gun D-10T;
reduced rate of gun LB-1 to the base tower (T-54 sample in 1946);
Superior (rate of information, tools, spread on the go, the speed of rotation of the tower, effect of turning the turret on the rabros etc.) netopovyh guns in top turret.
E-50:
reduction of strength in the top configuration;
decrease in the rate of rotation top chassis;
an increase in the spread on the move;
increase in the time information, a top gun and a decrease in its rate of fire.
Wysłane 2012-07-12 09:20 , Edytowane 2012-07-12 09:20
"Revised mechanism of concussion crew land-mines." - WTF!? Będą miny? Więcej obrażeń dla załogi? Super...
A jednak zauważyli, że coś jest nie tak i gra się wysypuje do pulpitu :)
Wysłane 2012-07-12 11:36
Jakaś bliższa specyfikacja nowego działa w T-34 85?
Wysłane 2012-07-12 18:18 , Edytowane 2012-07-12 18:18
[LINK] zmiany w pozostałych czołgach, E100 nerf relaodu, ale działo ma być celniejsze, opróćz tego dorzucą mu HPków, Maus + 200HP.
Wysłane 2012-07-12 19:51
Mausowi słusznie.
Wysłane 2012-07-12 20:15
Czyli ze dwa tygodnie mamy do wporwadzenia tego pełnoprawnie na serwer główny? Jak tak, to wyjdzie że jeszcze na jadzi II będę jeździł Niestety zamiast się obijać w wakacje mam pratktyki i gram max 1,5h dziennie więc ciężki wybór czy prucie do bat chata czy zarabianie na ferdiego, bo na oba to się na pewno nie wyrobię... Za skasowanie idiotguna do t 34/85 to się ich powinno oskalpować bo imho największa zaleta tego czołgu to jest. Jak nowy silnik nie nada mu naprawdę dużego przyspieszenia to sieczka będzie. F30 mało kto stosuje ale parę razy się zdziwiłem jak mi niegroźne t-28 zasadziło potężnego kopa
Zgodnie z tym co Cappo_pl zapodaje w linku trza sobie 12t przed patchem kupić żeby dostać slot gratis i załogę na 100% w czołgu zastępującym
Wysłane 2012-07-12 22:41 , Edytowane 2012-07-13 13:06
a mnie najbardziej zabila ta zmiana.
Od teraz trafienie modułu wewnętrznego pojazdu będzie zadawało obrażenia nawet jeśli pancerz nie został przebity.
@Maveriq
padlo ci na glowe.
mausa to teraz przy 270+ peny an wszystkim t9+ przebija wszystko bez większego celowania.
wczoraj mialem solo z fochem to odbilem sie 3 na 4 razy od dalmierza na wieży
jego pociski wchodzily w moja wieze nawet po skontowaniu.
do tego na wekend jest nowy event dla francuzow - min. francuska arta t.6.7 a pol ceny i td 6 tieru ktorego wczoraj kupilem hrhrhr
@edit
właśnie odkrylem najważniejsza zmianę tego patcha
wreszcie po 2 latach błagania wprowadzą nowy mm gdzie nie bedzie mozna grac z czołgami powyżej 2 tierow roznicy
Wysłane 2012-07-13 10:38
"Od teraz trafienie modułu wewnętrznego pojazdu będzie zadawało obrażenia nawet jeśli pancerz nie został przebity"
To chyba jakiś błąd w tłumaczeniu...?
"padlo ci na glowe.
mausa to teraz przy 270+ peny an wszystkim t9+ przebija wszystko bez wiekszego celowania.
wczoraj mialem solo z fochem to odbilem sie 3 na 4 razy od dalmierza na wieży
jego pociski wchodzily w moaj wieze nawet po skontowaniu."
Podobno kryptolodzy z FBI ćwiczą na Twoich wpisach na forum.
Poza tym, czemu to źle, ze dodali Mausowi HP, skoro piszesz, że jest za słaby?
Kto jest online: 0 użytkowników, 186 gości