@Pawlaczek
No mają ewidentnie zj**any system... jakiś administrator/programista, który tworzył ten formularz online zrobił odwołanie to złego pola - prawdop. kwestia jednej linijki kodu przez które całe to zamieszanie.
Jestem ciekaw jak się sytuacja rozwinie... mogę poczekać te kilka dni, ale niech tylko się okaże, że zamówienie zostanie całkowicie anulowane i nie będę go mógł ponowić na tych samych zasadach (bo zniżka na te telefony jest tylko do 23.09), to im zrobię taką AFERĘ, że im moje imię i nazwisko będzie się czkawką odbijało!!!
PS
Opisałem sprawę jeszcze na ich e-mail'a... zobaczymy co tu mi napiszą.
Forum > Mobilne > Problemy po przeniesieniu abo. do nowego operatora - ciąg dalszy!!! :/
Wysłane 2012-09-21 11:13 , Edytowane 2012-09-21 11:20
Wysłane 2012-09-21 11:25 , Edytowane 2012-09-21 11:33
@Pawlaczek
Zadzwoni się do kilku gazet i może znajdzie się jakiś chętny dziennikarz, który opisze sprawę... pismo do Rzecznika Praw Konsumenta... i oczywiście jeszcze pisemko do Pana Jakuba Kłoczewiaka - Prezesa Zarządu Orange Customer Service.
No ale nie wyprzedzajmy zdarzeń... jeszcze mają czas na wyprostowanie sprawy.
PS
o firmie OCS
Podstawą naszej działalności jest dbanie o klientów - tworzymy nową jakość usług i doświadczeń klienta, w oparciu o długoterminowe relacje i zaufanie. Aktywnie promujemy faktury elektroniczne i nowoczesne kanały płatności, ponieważ jest to nasza odpowiedzialność i wkład w ochronę środowiska.- tjaaa... a przez głupi błąd w formularzu właśnie kurier niepotrzebnie spalił kilka litrów benzyny i zmarnowane zostało kilkanaście stron papieru = no fajne mi dbanie o środowisko!!! A o "jakości usługi" nawet się nie wypowiadam, bo to woła o pomstę do Nieba!




Wysłane 2012-09-21 12:41
@Yesusik
Jako alternatywe ci podam: umowa bez telefonu + telefon na raty w MM - przez weekend maja 50x0%. Matka przed chwila zabrala d90 stamtad (w moim temacie). Profity? masz telefon taki jaki chcesz w rozsadnej cenie, duzo niskich rat, tani abonament, ktory co roku mozesz zmieniac wedle upodoban. Z takiej alternatywy ja sam bede korzystal juz jutro.
Wysłane 2012-09-21 14:01 , Edytowane 2012-09-21 14:05
@koradon
Też mu się przyglądałem i jakoś właśnie mnie nie przekonał... kto co lubi!
@czechu
Z ratami 0% można jeszcze taką opcję brać pod uwagę, pod warunkiem, że cena w danym sklepie nie odbiega od innych - widzę, że w MM ten arc S jest za 1099,- więc jeszcze by uszło... niestety ja już jestem w innym procesie.
Wysłane 2012-09-21 14:39 , Edytowane 2012-09-21 15:08
@koradon
Cała nowa linia Xperii jest fajniutka Kupiłem bratu Xperie U i chociaż nie posiada aluminiowego unibody, jak Xperia P i ma wyświetlacz zaledwie 3,5", to jest naprawdę bardzo fajnym (ładnym i szybkim) telefonem. Duży plus nalezy się też SONY za nakładkę systemową - moim zdaniem najładniejsza z wszystkich producentów.
A i jeszcze dodam, że powaliła mnie jakość rozmów przez ten telefon. Gdy rozmawiam z bratem mam wrażenie, że stoi obok - niesamowicie czysty dźwięk.
Wysłane 2012-09-21 15:19
@I want to believe
Po prostu "dorosłem" do świadomości, że po to jest Kodeks Cywilny by móc się bronić przed "dymaniem" ze wszystkich stron - jak ktoś lubi być oskubywanym na każdym kroku, to jego sprawa... ja przestałem to akceptować w momencie kiedy sam zostałem niesłusznie pozwany (niedawno zapadł wyrok korzystny dla mnie, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że jednak warto korzystać z własnych praw).
@straszny
Jak wszystko w sprzedawanym przedmiocie/usłudze jest okej, to nie ma czego się obawiać... ale nie daj Boże, ktoś spróbuje nie wywiązać się z warunków umowy ;)
Wysłane 2012-09-22 00:42
Tak czytam ten temat i mi się włosy jeżą na głowie. Ale zgadzam się z Yesusikiem. Dopóki ludzie pozwalają żeby po nich jeździć, doputy będzie takie traktowanie klienta. Telefon na abonament? Wchodzisz na stronę, zamawiasz, sprawdzają, przysyłają telefon. Co w tym takiego trudnego?
Wysłane 2012-09-22 01:45
Niestety to prawda - system online Orange jest do D i sami się do tego przyznają - normą jest złe naliczanie (pokazywanie) minut/złotówek/megabajtów, zawyżanie możliwej prędkości takiej Neostrady czy nie działanie pewnych opcji lub całości systemu w ogóle. Tyle że to co widzi klient i to co widzą w centrali to mam wrażenie dwa odrębne systemy bo "liczy" dobrze, przynajmniej w przypadkach z którymi się spotkałem, tym niemniej tym niemniej często konsultanci logują się chyba do nie tego systemu co trzeba...
@Panzer
Tak to powinno wyglądać, niestety Polska to nadal za biedny kraj za cwanych ludzi by stosować w nim system wynagrodzenia motywacyjnego zależnego od ilości czy ceny wciśniętych klientowi usług.
Wysłane 2012-09-22 08:34
Zaraz zaraz, przecież jeszcze niedawno wszyscy pisali, że Orange jest super a Play bleee. I wyszło jak zwykle. Jest super, do pierwszej wpadki.
Wysłane 2012-09-22 11:31 , Edytowane 2012-09-22 11:32
@emitar
Ostatni miesiąc miałem zawalony tematami domowymi, więc nie miałem czasu na spotkanie z prawnikiem... w tym tygodniu muszę jeszcze napisać odpowiedź na zażalenie do wygranej przeze mnie sprawy i czekam jeszcze jak rozwinie się sprawa w banku w którym złożyłem reklamację do usługi, w której także zostałem "wydymany" na kilkaset złotych. No i teraz "wskoczył" temat Orange i w najgorszym scenariuszu Play (jeżeli przekażą mój nr tel. mimo złych danych na wniosku), więc chwilowo Allegro musi "poczekać na swoją kolej", bo jakby nie było, u nich straciłem możliwość zarobku, a nie wymierne straty materialne, jak w innych sprawach (miały miejsce lub dopiero będą).
@ALL
Gdybym wiedział, że mają taki skopany system on-line, to bym go olał na wstępie i zastanowił się nad pójściem do salonu, lub jednak innego operatora!
Wysłane 2012-09-22 11:52
@Yesusik Masz mega pecha chłopie. Co zrobisz jak zabraknie w kraju operatorów, z którymi można się sądzić?
Wysłane 2012-09-22 12:14 , Edytowane 2012-09-22 12:15
@maq
"Nie chwalmy dnia przed zachodem słońca!" :) To że źle rozpoczęła się współpraca między mną, a O. to jeszcze nie znaczy, że nie zostanie wyprostowana i dalej już będzie okej... na razie mają u mnie tylko "kreskę" ;)
A co do pecha, to właśnie czasami się zastanawiam, czy "za bajtla" nie stłukłem paru luster, bo ciągnie się on za mną, od kiedy sięgam pamięcią.
Wysłane 2012-09-22 13:00
Apropo Orange to spotkała mnie niemiła niespodzianka w czwartek. Dzwoniłem do znajomego (ma Play'a) bo chciałem coś dogadać. Jedno pytanie i rozłączyłem się. Połączenie trwało może... z 6 sekund. Przyszło mi powiadomienie, że za rozmowę zapłaciłem 75 groszy, czyli tyle ile za jedną minutę.
Jestem w Orange od dawna, jeszcze pamiętam czasy Motoroli C200 (czy C300?, zielono biały ekran, tylko smsy i połączenia) ale zastanawiam się nad przejściem do Play. Nie raz dzwoniłem do playa i zawsze było drogo, ale sekundowe naliczanie było włączone. Nic nie zmieniałem i nagle nie ma sekundowego naliczania. Nosz kur...
No i co 3,4 miesiące do mnie dzwonią i proponują abonament. A ja ciągle odmawiam mówiąc, że moja obecna ofera w pełni mnie zadowala. A telefonu lepszego nie chcę bo ten mi wystarcza. Jedynie szkoda mi numeru bo dużo trójek jest w nim, łatwo go zapamiętać.
Dało by się przenieś numer z karty na kartę? Żadne abonamenty mnie nie interesują.
Wysłane 2012-09-22 13:08 , Edytowane 2012-09-22 13:08
[LINK]
I jeszcze dostaniesz bonusa.
Wysłane 2012-09-22 14:24
Wy pracujecie dla PLAY czy co? Wszędzie jest dokładnie tak samo, jet ok dopóki nie ma problemów. Szansa rozwiązania problemu to potem składowa wielu czynników i nie zależy u jakiego operatora jesteście...
Kto jest online: 0 użytkowników, 189 gości