Jedyna sensowna obrona Apple przed konsekwencjami pozwu. W końcu takie spowolnienie zapewne można podciągnąć pod łamanie umowy sprzedaży.
Forum > Mobilne > iOS 11 - temat ogólny
Wysłane 2018-01-24 18:09
Zapowiedź iOS 11.3
[LINK]
Wysłane 2018-02-21 09:16
Swoją drogą to niezły motyw...
Masz androida - ustawiasz hotspot z tymi krzaczkami w nazwie... robisz sobie długi spacer po centrum handlowym i zonk... spora ilość iPhonów, które złapią na liście sieci Twoje WiFi, się wykrzacza... przynajmniej tak można było zrobić na początku.
Na FB jestem na grupie applowej i codziennie jest po kilka tematów z wywalonym iPhonem i jak to naprawić - przyczyna? Miły kolega wysłał Telugu
Wysłane 2018-02-22 08:48
Z tego co wyczytałem wystarczy, że się pojawi niemal gdziekolwiek, gdzie system musi go przemielić... na stornie www chyba nie wykolejał telefonu, ale na wszelkich komunikatorach, i WiFi właśnie, już podobno tak
Wysłane 2018-03-30 09:22 , Edytowane 2018-03-30 09:23
@Panzer
mówiłem że sprawa baterii jest trzeciorzędna i dotyczy wyjątkowych sytuacji bardzo mocnego obciążania smartfona ;) .. no ale posiadacze androidów wiedzą lepiej jak działa iOS nie mając go nawet w ręku
Wysłane 2018-03-30 22:01
@mee
Ale teraz chociaż wiesz na pewno, że to wina baterii, a nie np. jakiejś aplikacji. Po 2.5 roku można się domyślać o co chodzi, ale na pewno są osoby, które zużywają baterie szybciej i wtedy, np. po roku nie jest aż tak oczywiste co jest winowajcą.
Wysłane 2018-04-01 07:48 , Edytowane 2018-04-01 07:48
@mee
81% to bardzo dużo, zużycie nie jest liniowe przecież. Przy typowych bateriach smartfonowych, 80% oznacza koniec normalnej pracy (staje się to po ok. 3 latach). Masz to szczęście ze wymiana baterii jest teraz u Apple bardzo tania.
———
Opis zmian w iOS 11.3 [LINK]
Wysłane 2018-04-12 21:13
O tej drobnej zmianie w 11.3 uziemiającej urządzenia z ekranami naprawianymi poza autoryzowanymi serwisami Apple zapomnieli napisać? [LINK]
Ekrany oryginalne, wytyczne FTC dot. wolności wyboru serwisu gwarancyjnego...vs. Apple...
Wysłane 2018-04-13 04:26 , Edytowane 2018-04-13 04:26
@dj, bo ta zmiana pewnie nie jest aż tak ważna aby ją głosić całemu światu
Wysłane 2018-04-13 08:27 , Edytowane 2018-04-13 08:28
@djluke
ja tam nigdy nie naprawiam telefonów poza autoryzowanymi punktami, mi to lotto i nawet rozumiem dlaczego tak w Apple robią. Kontrola jakości.
Ale na miejscu wielu konsumentów to wk,...w miałbym nieprzeciętny, co fakt to fakt
Wysłane 2018-04-13 12:15 , Edytowane 2018-04-13 12:17
@straszny
Nie no...gdyby naprawa była robiona samemu na chińskich zamiennikach z Ali to OK, ale tutaj robi to dedykowana firma na oryginalnych podzespołach Apple. Poza tym po takiej naprawie sprzęt działa X czasu, po czym przychodzi update softu i sprawny sprzęt działać przestaje - czyli jest blokowany!
I tu nie chodzi o to gdzie Ty czy inni Europejczycy czy Amerykanie naprawiają. Problem dotknął niby 2000 urządzeń w skali świata czy jakiegoś kraju (tyle zgłoszonych przypadków w tej firmie), co wynika z faktu, że nie każdy ma centrum Appla za przysłowiowym rogiem oraz z tego że najzwyczajniej w świecie tak można! ((sens tego pomijam ale skoro takie sobie prawo ustalili...).
Wysłane 2018-04-26 10:05
Średnio to może do tematu pasuje, ale wrzucam:
słabsza od oczekiwań sprzedaż iPhone'a X Więcej: [LINK]
Kto jest online: 0 użytkowników, 342 gości