@ TonySoprano
To możesz streścić jak wygląda obecnie sytuacja. Od dłuższego czasu nie śledzę skyscraptera. Kiedyś zapowiadało się bajecznie... a wyszło... zaskakująco dobrze jak na Polskę! Gdyby nie olanie paru projektów dróg, na które były pieniądze, to byłoby naprawdę miodzio.
A to dla tych, którzy uważają, że u nas nie buduje się dróg.
Niemal całość w parę dłuższych lat.
http://i59.tinypic.com/dmrva1.png
Forum > Tematy dowolne > Nie chcę nikogo denerwować!
Wysłane 2014-12-04 19:52 , Edytowane 2014-12-04 20:00
Wysłane 2014-12-23 12:52
Tak rządzący dbają o polskie i firmy i pieniądze, które zostały by w kraju. klik
Wysłane 2014-12-23 12:54 , Edytowane 2014-12-23 13:15
@xoot
jestem za natychmaistową likwidacją Bumaru. To jest parodia firmy produkcyjnej. O wszystkim decydują związki i państwo, zarząd tylko przytakuje albo politykom albo związkowcom. Tego już się nie da nawet sprywatyzować. Do ziemi, zburzyć budynki, zwolnić 100%, skasować i od nowa budować polski prywatny przemysł militarny z normalnymi związkami zawodowymi, a nie państwowo-związkowy udający prywatny.
PIĘTNAŚCIE LAT Wojsko Polskie zgłasza drastyczne błedy w produkcji podwozi Krabów, przez które są nieużyteczne albo niebezpieczne dla używających. Przetarg od 1999 roku! Od 15 lat Bumar to zlewał bo miał gwarancje Państwa na dalszą produkcję, a juz szczytem jest opinia zakładowego związku zawodowego, ktory zdecydował sam że jego podwozie jest OK i że on nie pozwoli na zakup innego Wojsku Polskiemu. Produkcje z Bumaru mają ciągle problem z jakością stali (naprawde nie mam pojęcia co oni z nią robią, ale od tych 15lat wojsko ciągle zgłasza mikro-peknięcia struktur podwozi wszystkiego co wychodzi z Bumaru co powoduje całkowitą nieużyteczność na polu walki tych pojazdów!), i ciągle są niezgodne nawet konstrukcyjnie z tym o co prosi Wojsko Polskie.
jak jestem całym sercem za normalną działalnością związków zawodowych, co nie pozwala na wynaturzenia prywatnej gospodarki, ale to co to pokazał BUMAR przypomina mi koszmar polskiego ELWRO i załamanie rynku produkcji komputerów przez egoistyczną i fatalnie nie przyszłościową działalność związków.
Największy na świecie klient zamawiający sprzęt wojskowy, rząd USA, zamawia prawie 100% produkcji wojskowej w firmach zewnętrznych, całkowicie prywatnych, nie państwowych i bez udziału kapitału państwowego.
Wysłane 2014-12-23 14:26
@straszny: to co piszesz jest skrajnie niepatriotyczne i należą Ci się bęcki od narodowców. ;P Polska jest wspaniała i nie wolno niczego w niej krytykować. troszkę jak ci co ich tak nie lubię, a Ty wiesz... ;) szczególnie ciekawe jest zawsze wypowiadanie się bez wiedzy na jakiś temat. to chyba nasz sport narodowy. :]
Wysłane 2014-12-23 16:47
Przełom w produkcji armatohaubic Krab dla Wojska Polskiego. Huta Stalowa Wola podpisała kontrakt na dostawę i licencyjną produkcję 120 podwozi z koreańskim koncernem Samsung Techwin. To oznacza, że fiaskiem zakończył się trwający kilkanaście lat polski projekt opracowania i produkcji takich podwozi.
[LINK]
Wysłane 2014-12-23 16:48 , Edytowane 2014-12-23 16:58
@xoot
przepraszam że nie kieruję do żadnego konkretnego ale wpisz sobie "Bumar mikropęknięcia Krab" w Google.
artykułów jest co nie miara, choć prawie wszystkie śmierdzą PRer pracowników Bumaru, czarujacych rzeczywistość że problemu nie ma, że rozwiazany, albo że był ale wydumany.... szczyt kompromitacji. Oni, pracownicy, decydują za Wojsko Polskie że wszystko super, i oburzeni jak wojsko śmie teraz, na koniec 2014 dalej twiedzić że mikropęknięcia cały czas występują w kolejnych dostarczanych próbkach, które w żaden sposób nie nadają się do działań bojowych i jak śmie zamawiać gdzie indziej gdzie od razu próbki mikropeknięć nie mają.
Dla związku zawodowego nie ma problemu, podwozia nadają się i koniec... To co piszą inni to wrogie działania, wrogie przejęcie, V kolumna, dywersja... itd.. opary absurdu.... i tylko szok na koniec że wojsko wściekłe i zrywa po 15 latach (ileż można czekać na paredziesiat podwozi dla armato-haubic ??? Dwie wojny swiatowe skończyły się szybciej sumując je ze soba i dorzucając wojnę w Koreii) wciąż nie zrealizowane zamówienie
zaorać firmę do ziemii, założyć nową. Tylko niech pojadą wszyscy na szkolenie do Samsunga, jak budować nowoczesne podwozia bojowe.
Wysłane 2014-12-23 17:07 , Edytowane 2014-12-23 17:20
Ministerstwo Obrony Narodowej
tak się stało, że zakłady Bumar-Łabędy uczestniczyły w realizacji armatohaubicy w zakresie produkcji podwozia. Ten produkt miał ciągłe usterki, jesteśmy na etapie chyba dziewiątej wersji podwozia. Główny dostawca, realizator tego produktu Huta Stalowa Wola oświadczył nam ostatnio, że nie wykona tego produktu z podwoziem produkowanym przez Bumar-Łabędy. W związku z tym jeszcze raz chcę powtórzyć: przyszłość zakładu wyznaczają produkty, które mogą być sprzedane.
a tak a propo - podwozie K9 Samsunga, to niezwykle solidna konstrukcja, 1100 samobieżnych armat i haubic dla Korei Południowej i kilkaset dla Turcji, używanych w bardzo trudnych górskich warunkach i sprawdzonych już w boju. Owszem, nie jest nowoczesna, bo pomysł i konstrukcja pochodzi sprzed 20 lat. Ale jest wciąż produkowana i bardzo solidna.
zaorać nierobów, założyć normalne zdrowe firmy od zera. To jest niesamowity skandal.. polska armia od parunastu lat czeka aż zakład raczy wyprodukować parę sprawnych podwozi... nie mamy prawie 20 lat samobieżnych armat i armato-haubic i w razie wojny mamy drastycznie obniżoną efektywność bojową z holowaną artylerią, która przy nowoczesnych szybkich oddziałach pancernych z Rosomakami i Leopardami 2 wygląda jak jakiś zabytek z II wojny światowej. Wstyd.
Wysłane 2014-12-23 22:18 , Edytowane 2014-12-23 22:23
Jeśli to nie świąteczna kaczka dziennikarska to może się robić naprawdę nie ciekawie
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2387975/south-korea-nuclear-p...
http://www.reuters.com/article/2014/12/22/us-southkorea-nuclear-idUSKB...
Powtórzę tylko stwierdzenie, które wiele razy już wypowiadałem. Czego trzeba aby wreszcie przestać tolerować w branży softwareowej brak jakiejkolwiek odpowiedzialności. W każdej EULA masz, że kupujesz dany soft "as is" i spadaj...
Wysłane 2015-01-04 10:50
Czy to jakiś fejk, bo czytam i nie wierzę własnym oczom.
Ceny paliw spadają, to trzeba skorzystać z tego faktu i dowalić kolejny podatek.
http://finanse.wp.pl/kat,1033731,title,BM-Reflex-Paliwa-powinny-nadal-...
Wysłane 2015-01-04 11:12
Już im się pomysły na nazwy podatków kończą
Wysłane 2015-01-04 14:40 , Edytowane 2015-01-04 14:55
Zakładając, że jest to prawda, to zwróćcie uwagę jaka jest cisza o tym.
Zamiast tego pojawił się nagle wysyp informacji 'jak to super paliwo potaniało i jak powinniśmy się z tego cieszyć'.
Przypadek? Raczej wątpię.
Zauważcie, że jest to 'opłata', a nie 'podatek'. Opłatę można po cichu przeforsować, a podatek nie.
Mało kto wie jak baryłka spada, zamiast tego poklepywanie się jak jest fajnie...
Ropa u nas spadła o 80gr, a przewidują, że maksymalnie może jeszcze spaść 5-10gr.
Czyli nigdy nie zobaczmy 50% spadku jaki wychodzi z wykresu (zakładając, że paliwo już będzie pochodzić z nowych dostaw, baryłka nie będzie rosnąć i ustabilizuje się kurs dolara).
Kto jest online: 0 użytkowników, 236 gości