2007-08-26 22:07
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
16

Cooler Akasa AK 876

Obrazek Cooler Akasa AK 876

Kupno coolera dla naszego procesora wydaje się sprawą banalnie prostą ... iść do sklepu, zapłacić i cieszyć się ... Tylko czym ? Gdy nie bardzo jesteśmy w temacie chłodzenia procesorów, łatwo możemy paść ofiarą „wszystkowiedzących” sprzedawców, którzy grzecznie zapytają, czy chcemy mieć zarówno wydajność i ciszę, a jeśli powiemy że owszem, to polecą nam coś z ceną zaczynającą się od około 150 zł w górę. Jeśli nieśmiało ściągniemy sprzedawcę na ziemię, mówiąc że nasze zasoby gotówkowe kończą się przy granicy 60 – 70 złotych, zazwyczaj tracą oni zainteresowanie wchodzenia w szczegóły techniczne i polecają co popadnie albo wskazują nam dolną półkę, byśmy tam czegoś sobie poszukali. Czy za te stosunkowo niewielkie pieniądze nowy cooler Akasa AK 876 będzie mogła konkurować z doskonale znanymi Arctic Cooling 64 Frezeer PRO i Scythe Katana II ? ZOBACZMY TUTAJ ...

Źródło: Klinika IN4 czytaj więcej...
  1. Avatar nic wiadomość nic
     

    fryzjer wymiata i tyle(cena vs wydajność)

  2. Avatar nic wiadomość nic
     

    ale z tą polerką to sklandal
    rzeczywiście fryzjer kupiony okazyjnie wymiata

  3. Avatar nic wiadomość nic
    Uu, to moze byc

    obecnie cos glosniejszego od fryzjera...??
    I pytanie czy na domyslnych obrotach tez jest glosniejsza bo fryzjer na low mi nie przeszkadza ale na high daje sie we znaki juz ostro

  4. Avatar nic wiadomość nic
     

    Hmm... autorem recenzji jest SlawoyAMD, ale żadnej azjatki w tle nie widziałem... ;)
    Zastanawia mnie, jak by wypadła Akasa, jakby miała zamontowany taki sam wentylator jak fryzjer?

  5. Avatar nic wiadomość nic
     

    A ja sie doczepie do Arctic Cooling Freezer do tej powierzchni ,nie tylko nie bardzo matowa , ale także niezbyt równa , u mnie na procku nie dociskało do rdzenia i mialem 100 stopni (pisałem o tym na forum) , wiec wróciłem do pentagrama i mam teraz około 35stopni.

  6. Avatar nic wiadomość nic
     

    ac freezer cichszy jest a różnica 2 stopnie. i ta cena .

    djluke racja na high głosny jest ale na middle i low cichutki

  7. Avatar Mecenas IN4.pl wiadomość nic
     

    Jeszcze nie raz sie będziemy powoływali na tą recenzję, dobry pomysł i fajnie się czyta. Co do samych aktorów przedstawienia to żyjemy w wieku tandety - jak wydajny, to głośny i nie oskrobany z dołu , a jak cichy to chłodzi gorzej .

  8. Avatar nic wiadomość nic
     

    Czy ja wiem, czy żyjemy w wieku tandety? Wystarczy spojrzeć tylko na produkty Thermalrighta, tam tandety nigdzie nie ma :)

  9. Avatar nic wiadomość nic
    hMM

    Poczciwy Freezer 64 Pro nadal wymiata, ale do C2D po sporym o/c już się nie nadaje. Zresztą po pewnym czasie pracy Freezera 64 Pro ujawnia się pewna przypadłość, a mianowicie hałas. U mnie po 3 miesiacach chłodzenia Opterona 144@ 2.5 Ghz dość znacznie hałasowal.

    Dzięki za arta, pzdr.

  10. Avatar nic wiadomość nic
     

    od fryzjera głośniejszy jest zalman 9700 na full obrotach (i to zdecydowanie głośniejszy). Wspaniały wyjec.

  11. Avatar nic wiadomość nic
     

    po przeczytaniu recenzji (bdb) stwierdzam ze i tak najbardziej oplaca sie kupic freezera. Do normalnego - domowego, zastosowania i niewielkiego OC jest idealnym wyborem, no i ta cena jest naprawde przyzwoita.

  12. Avatar nic wiadomość nic
    Ceny...

    Za 59 zł można kupić Fryzjerka - ale bez PWM z PWM już 10 zł drożej wiec Akasa wychodzi taniej.
    Z PWM różnicy w hałasie pewnie nie będzie.

  13. Avatar nic wiadomość nic
     

    Coś kolego bajerujesz Fryzjer z PWM kosztuje 54 zł

  14. Avatar nic wiadomość nic
    Cenki..

    Cooling - 67 zł, pccooler 69zł z PWM - znak 59 zł, gral 57 zł bez PWM a w 4speedzie jest za 66 też bez pwm

  15. Avatar nic wiadomość nic
    re KamilM

    Bo wentylatory to jak z kobietami trzeba je pielęgnować by nie hałasowały :D

    albo co 6 miesięcy wymieniać każdy wentyl na nowy

  16. Avatar nic wiadomość nic
    a na alledrogo

    54zł, a jak masz uprzedzenia do kupna aukcyjnego to
    w AAC są za ta samą cenę ;P



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelników serwisu IN4.pl.