2018-12-04 12:37
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
2

Huawei - pierwszy flagowy sklep w Warszawie

Obrazek Huawei - pierwszy flagowy sklep w Warszawie

Pierwszy flagowy sklep Huawei w Polsce i w tej części Europy, zostanie otwarty 15 grudnia w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Sklep będzie miejscem, w którym konsumenci będą mogli doświadczać całego portfolio Huawei – innowacyjnych smartfonów, laptopów, tabletów, wearables i akcesoriów. Otwarcie sklepu będzie celebrowane przez dwa dni, 15 i 16 grudnia. Na klientów czekać będą w tych dniach liczne atrakcje, między innymi promocje, konkursy i spotkania z influencerami z #TeamHuawei, w tym z Anną Lewandowską i Sarsą.



Huawei Warszawa to pierwszy flagowy sklep Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi w Europie po Mediolanie. Sklep ma być nie tylko miejscem sprzedaży, ale także przestrzenią, gdzie prezentowane będą nowości marki. Odwiedzający będą mogli je przetestować jako jedni z pierwszych w Polsce i osobiście przekonać się o użyteczności najbardziej innowacyjnych technologii.

W wygodnej i przyjaznej przestrzeni, będą mogli porozmawiać z ekspertami Huawei i sprawdzić osobiście, jak sztuczna inteligencja w procesorze telefonu może pomóc np. w wykonaniu doskonałej fotografii, niezależnie od umiejętności fotografującego i warunków zewnętrznych.

Klientów obsługiwać będzie 12 specjalistów sprzedaży, posiadających dogłębną wiedzę o produktach i ofercie. Na miejscu świadczone będą także usługi serwisowe – 6 dodatkowych osób będzie odpowiadać na wszystkie potrzeby klientów związane z serwisowaniem urządzeń.
Sklep zlokalizowany jest na parterze centrum handlowego, w pasażu „Canaletto”, a jego powierzchnia wynosi 227 m². Podłużny kształt lokalu pozwolił zaaranżować trzy strefy dedykowane różnym aktywnościom – strefa frontowa jest miejscem ekspozycji flagowych produktów, strefa centralna przeznaczona jest do organizacji eventów i prezentacji produktowych, a trzecia strefa – strefa consierge – prezentuje całe portfolio Huawei i jest miejscem obsługi klienta, zarówno tej sprzedażowej, jak i serwisowej.

Huawei Warszawa został zaprojektowany przez brytyjską firmę TRO, jedną z najbardziej prestiżowych firm specjalizujących się w tworzeniu przestrzeni wystawowych. Wystrój sklepu podąża za najnowszymi trendami, łącząc wysokiej jakości materiały, takie jak jasny kamień i drewno dębowe oraz bambusowe, z nowoczesną technologią.

W ściany sklepu wmontowane zostały multimedialne ekrany – jedna ze ścian wideo składa się z aż 20 55-calowych monitorów bezszwowych w układzie 4x5, które pozwalają osiągnąć efekt dużego jednolitego ekranu. Dwie pozostałe video walls mają rozmiary: 6 monitorów w układzie 3x2 i 4 monitory w układzie 2x2.

W blatach stołów ekspozycyjnych znajdują się nowoczesne ekrany dotykowe, które pozwalają na interaktywne poznawanie specyfikacji prezentowanego produktu – informują też o jego cenie. Duży stół ekspozycyjny w centralnej części sklepu również oparty jest na technologii digital signage, dzięki której klient może interaktywnie poznawać portfolio Huawei.

Wszystkimi rozwiązaniami technologicznymi w sklepie można zarządzać zdalnie z dowolnego miejsca przez internet. Technologie zastosowane w warszawskim sklepie będą benchmarkiem dla kolejnych salonów powstających w naszej części Europy.

W każdym flagowym sklepie Huawei znajduje się element symbolizujący mariaż kultury chińskiej z kulturą lokalną. W przypadku Huawei Warszawa tym elementem jest ikona Syreny, w której kształt zaszyta została cyfra 8, uważana przez Chińczyków za cyfrę przynoszącą szczęście.





Huawei - pierwszy flagowy sklep w Warszawie

Huawei - pierwszy flagowy sklep w Warszawie

Huawei - pierwszy flagowy sklep w Warszawie

Huawei - pierwszy flagowy sklep w Warszawie

Źródło: Info Prasowe / Huawei
  1. Avatar nic wiadomość nic
     

    nie napisałeś o najważniejszym a mianowicie, że można rezerwować zestawy promocyjne w postaci np. Huawei Mate 20 pro + Watch GT + koszulka z autografem "Lewego" za 4299zł(cena jak za sam Mate20 pro a dostajemy do tego smartwatch i koszulkę:))

  2. Avatar nic wiadomość nic
     

    Chyba "firmowy sklep", a nie "flagowy sklep", albo "sklep firmowy z flagowymi modelami".
    Chyba, że się mylę, bo wszystkie świętości narodowe, jak np. "flaga", są teraz zastępowane sloganami korporacyjnymi?



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelników serwisu IN4.pl.