2020-04-15 11:32
Autor: Sławomir Kwasowski (SlawoyAMD)
0

MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

Obrazek MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

Monoprice jest kalifornijskim producentem szerokiej gamy, wysokiej jakości urządzeń, które nie powinny zrujnować naszego budżetu. Dzięki zastosowaniu nowatorskiego modelu biznesowego oferuje produkty dorównujące jakościowo konkurencji, lecz w o wiele lepszej cenie. Firma w ofercie posiada wachlarz ponad 7000 produktów elektronicznych oraz akcesoriów dla szerokiego odbiorcy w rynku konsumenckim jak również profesjonalnym. W Polsce Partnerem Monoprice został dystrybutor sprzętu audio – firma MIP. Monoprice została założona w 2002 roku z inicjatywy dwóch przedsiębiorców, którzy zdali sobie sprawę, że klienci często przepłacają za dość proste i tanie w wytworzeniu produkty.



Pierwszym jej bestsellerem był kabel HDMI, który firma była w stanie zaoferować w cenie wielokrotnie niższej niż firmy konkurencyjne. Monoprice od początku swojej działalności stawiała na spełnianie oczekiwań klientów. W ten sposób dość szybko z firmy oferującej kable, zaczęła sprzedawać systemy komputerowe budowane według specyfikacji klientów, systemy kina domowego, aż po kompleksowe systemy dostarczane dla innych firm. Z biegiem czasu swój model biznesu zaczęła przenosić na produkty z coraz wyższego segmentu cenowego, kierując się dotychczasową ideą. Dlatego też…

Monoprice jest w stanie zaoferować produkty dorównujące jakościowo produktom konkurencyjnych marek, za ułamek ich ceny, praktycznie w każdym segmencie cenowym. Firma wyeliminowała zbędnych pośredników oraz procesy, które generowały niepotrzebne koszty. Dla klienta końcowego oznacza to obniżenie ceny nawet o połowę. Monoprice oferuje bardzo szeroką gamę produktów w wielu obszarach działalności oraz niemal w każdym przedziale cenowym. Przeglądając ofertę Monoprice nie da się nie zauważyć iż w niemal każdej dziedzinie dostarcza ona nowoczesne, nie bojąc się użyć słowa, najnowsze technologie. Monoprice czerpie z rozwiązań liderów poszczególnych branż aby zapewnić klientowi możliwie maksymalne doświadczenia z korzystania z jej wyrobów, jednocześnie gwarantując rozsądną cenę. O jakości wyrobów spod marki Monoprice świadczą liczne nagrody, recenzje oraz opinie użytkowników.

Poprzez bogaty segment akcesoriów, sprzęt IT, audio-video, rozwiązania mobilne i bezprzewodowe, rozwiązania smart&security, produkty typu outdoor poprzez wyposażenie biur i domów kończąc na ofercie komercyjnej produktów oraz instalacji dla firm, instytucji edukacyjnych i rządowych, Monoprice stara się zapewnić nie tylko szeroką ofertę, ale również jej odpowiednią jakość i cenę.
W Europie dostępny jest w tej chwili tylko nieznaczny procent oferty Monoprice gdyż jest to początek ekspansji na inne rynki. W Polsce mamy możliwość zakupu produktów z segmentu audio produkowaną pod linią Monolith.

Sam asortyment audio to produkty dla tak zwanego Kowalskiego poprzez coraz bardziej wymagającego użytkownika i typowych audiofilach. W produktach zastosowano nowoczesne, czasem szczytowe technologie: THX, Planar Diagrams, Dolby Atmos, Ribbon Speakers, ANC i wiele innych.

Firma MIP jako Oficjalny Partner będzie starać się o zwiększenie dostępności marki dla polskiego klienta. Z początku będzie to asortyment głównie z segmentu audio ale z czasem będą wprowadzane inne kategorie sprzętu. W obecnej chwili sprzęt można nabyć w wybranych sklepach oraz przetestować w sieci sklepów MP3Store.





MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

MONOPRICE - nowa marka Audio na polskim rynku

źródło: Info Prasowe / MIP



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.