2009-11-08 14:48
Autor: Englishman
28

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat w szatach DX11

Obrazek S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat w szatach DX11

W świecie graczy nie ma chyba takiej osoby, która nie słyszałaby o wydanej przez GSC Game World grze S.T.A.L.K.E.R: Cień Czarnobyla. Programiści ukraińskiego studia mają na swoim koncie mniej i bardziej znane tytuły, ale to właśnie ta seria wywindowała dewelopera na szczyty. Wraz ze stworzeniem prequela Czyste Niebo, programiści rozbudowali silnik gry o możliwość skorzystania z dobrodziejstw biblioteki DirectX 10.1 (po wgraniu łatki do podstawowej wersji). Nie inaczej jest z sequelem, który to w przeciwieństwie do Czystego Nieba, współpracuje nawet z kartami graficznymi obsługującymi efekty DirectX 11 (silnik gry X-Ray otrzymał numerek 1.6). Póki co jedynie użytkownicy najmłodszych kart Ati z serii Radeon HD 5xx0 mogą na własnej skórze przekonać się ile warte jest nowe API w Call of Pripyat/Zew Prypeci. Reszcie pozostają jedynie statyczne obrazki, które znajdują się w dalszej części newsa.













Pełna galeria znajduje się pod tym adresem.

źródło: EXPreview



Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych i zalogowanych czytelnik serwisu IN4.pl.