Toshiba Memory Europe zmienia nazwę na KIOXIA

KIOXIA Europe GmbH (wcześniej Toshiba Memory Europe GmbH) ogłosiła dzisiaj ze skutkiem natychmiastowym, że rozpoczyna prowadzenie działalności z nową tożsamością korporacyjną. „Oficjalne wprowadzenie marki KIOXIA jest ważnym krokiem zarówno w naszej ewolucji jako niezależnej firmy, jak i dla naszego zaangażowania we wprowadzanie branży do nowej ery technologii pamięci” — mówił Stacy J. Smith, prezes wykonawczy spółki KIOXIA Holdings Corporation. „Firma budowana będzie na fundamentach swojej historii jako globalnego lidera w branży pamięci, tak aby spełniać wymagania, jakie pojawią się w przyszłości, ale też realizować naszą misję ulepszania świata poprzez pamięć”.
Wraz z oficjalnym rozpoczęciem działalności firma KIOXIA przedstawiła swoje nowe logo korporacyjne i tożsamość marki.
Aby uczcić powstanie nowej marki, KIOXIA rozpocznie kampanię #FutureMemories. Jest to projekt, mający na celu kreowanie niespotykanych dotąd wrażeń, które będą urzeczywistnieniem zaangażowania firmy w tworzenie nowych wartości oraz w zmianę świata poprzez wykorzystanie potencjału pamięci. Pierwsza faza projektu „TEZUKA2020” to hołd złożony Osamu Tezuke, legendarnemu artyście i twórcy dzieł mangi. Dzięki szybkim i pojemnym pamięciom flash oraz technologii sztucznej inteligencji firma po raz pierwszy od 30 lat odtworzy niezapomniane prace Osamu Tezuki. Projekt TEZUKA2020, będący częścią prowadzonej przez firmę KIOXIA kampanii #FutureMemories, rozpocznie się w lutym 2020 roku i jest to tylko jedna z licznych inicjatyw, za pomocą których firma zamierza ulepszać świat poprzez pamięć.
Nowe logo korporacyjne i kolorystyka są już widoczne na oficjalnych witrynach firmy KIOXIA, oznakowaniu produktów i w innych kanałach: www.kioxia.com. Produkty użytkowe z rynku detalicznego, takie jak dyski półprzewodnikowe, karty SD i pamięci flash USB będą dostępne pod marką Toshiba Memory do końca 2019 roku, a pod marką KIOXIA — od roku 2020.

