2002-10-21 00:00
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)

GAINWARD GF4 Pro/600-8X XP GS

Strona 3 - Wyniki

5. Wyniki

GeForce4 MX440 to układ NV17 taktowany 270/400, GeForce4 MX440-8X to układ NV18 taktowany 275/500 natomiast testowana karta oznaczona jest na wykresie jako Gainward GF4MX440-8X GS taktowana 290/590.


Wyniki z wykorzystaniem DirectX 8.0 przedstawiają się dość niekorzystnie dla GeForców MX440-8X. Nic dziwnego. Karta ta nie oferuje wielu efektów. Nie posiada również Pixel Shadera.


Szczegóły 3DMarka pokazują wyraźnie, że różnice pomiędzy NV17 i NV18 są niewielkie. Osiągi natomiast na poziomie Radeona 9000 Pro


Mapowanie środowiskowe (EMBM) niedostępne jest w kartach NV17/18.


Wypełnianie w układach NVIDII na podobnym poziomie.


Wyniki jednostki cieniowania Vertexów sporo odbiegają od konkurencji.
Brak oczywiście jednostek cieniowania pikseli.


Również w teście TempleMark karty NVidii wypadają dość słabo.


Quake3, bastion NVIDII. Tutaj przewaga NV18 nad R9000Pro jest widoczna choć niezbyt duża.


RTCW również bardzo dobrze wypada na NV18. Na przedzie oczywiście Gainward w trybie enchanced.


W teście Seriuos Sama NV18 musi znów uznać przewagę konkurenta czyli R9000Pro.


W przypadku Max Payne'a nieco lepiej wypada NV18 niż R9000Pro ale to R8500 jest na prowadzeniu.

Nie będzie wyników z Aquamarka i CodeCreatures Benchmark ze względu na brak jednostki Pixel Shader w kartach NV17 i NV18. Tutaj karty te przegrały walkowerem.

Strona 3 z 5 <<<12345>>>