2006-08-21 14:15
Autor: Jolly Roger
18

Gigabyte GeForce 7300GT

Strona 3 - COD2 i FEAR

Call of Duty 2



Ustawienia graficzne: number of dynamic lights high, model of detail normal, Z feather smoke world only, number of corpses large





W COD2 mamy do czynienia z małą przeplatanką - 6600GT wygrywa z 7300GT w trybach bez anty-aliasingu, zaś karta Gigabyte zwycięża w rozdzielczościach, w których wygładzanie krawędzi jest włączone. Nadmienić należy jednak, iż w żadnym z tych trybów nie da się komfortowo pograć na kartach z niższej półki - tutaj trzeba ciąć detale.

F.E.A.R.



FRAPS, Ustawienia: graphics medium, computer maximum





W jedynym grywalnym trybie - 1024x768 - 6600GT i 7300GT są na tym samym poziomie. Natomiast ciekawie przedstawiają się wyniki w rozdzielczościach z włączonym FSAA, w którym to 7300GT nawet minimalnie pokonuje 7600GS. Wyjaśnienie tego zjawiska może być dwojakie. Po pierwsze, po włączeniu FSAA gwałtownie rośnie zapotrzebowanie na przepustowość pamięci, a ta w przypadku 7300GT jest nieco wyższa niż w 7600GS. Drugim powodem mogą być nowsze sterowniki użyte do testowania 7300GT - nie można wykluczyć, iż Nvidia wprowadziła niewielkie usprawnienia, które finalnie przeniosły się na minimalnie wyższe rezultaty jeżeli chodzi o średnie FPS. Przyrost wydajności po zmianie programów sterujących to żadna nowość.

Strona 3 z 6 <<<123456>>>