Leadtek GeForceFX 5600 Ultra
Strona 3 - Wyniki
Wyniki
Tradycyjnie już większość wyników zaokrąglanych jest do 1 FPS'a.
Według 3DMarka 2001SE, FX 5600Ultra (350/700) pokonuje Radeona 9600Pro, nowa Ulta (400/800) radzi sobie z Radeonem 9500 Pro
Jednak multiteksturowanie w FX'ach jest słabsze niż na Radeonach
Przy technikach mapowania nierówności na powierzchni również lepsze Radeony
Wyjątkowo słabo wypadają testy Vertex Shaderów
Pod TempleMarka nikt nie optymalizuje dlatego tu widać co nieco na temat wydajności kart, a dokładniej techniki usuwania niewidocznych powieszchni
W Q3 tradycyjnie na czele karty NVIDII
Zadziwiające są natomiast fatalne wyniki wszystkich FXów w RTCW
Test MaxPayne'a jest tak mało popularny, że możemy być pewni iż nie ma w nim żadnych "optymalizacji", a wyniki odzwierciedlają wydajność w grach Direct3D. Tutaj FX'y podejmują walkę z Radeonem 9600Pro ale Radeon 9500Pro zostaje na czele
Przy wykorzystaniu Pixel Shadera z DirectX 8.0 widzimy, że Ultry w zależności od taktowania są w stanie konkurować z Radeonami 9500/9600 Pro
UT2003 - flyby czyli test czystej grafiki. Ultry depczą po piętach Radeonom
UT2003 - botmatch, test mocno zależny od procesora. W 1024x768 Ultry wygrywają ale już w 1600x1200 nie
CodeCreatures to przykład masywnej grafiki wykorzystującej dobrodziejstwa DirectX 8.0. Słabsza wydajność karty z serii GeForceFX 5600Ultra w tym teście może (ale nie musi) oznaczać słabszą wydajność w nadchodzących grach