2002-10-30 19:01
Soltek Xabre 400 64MB
Strona 4 - Podkręcanie
Test Aquamark z wykorzystaniem Pixel Shadera pokazuje wyraźnie, że wydajność
Xabre w DX8.1 jest bardzo słaba.
Test Flyby wypadł jeszcze całkiem dobrze.
Ale w UT2003 z ustaiwniami High Detail grać się nie dało.
W CodeCreatures działy się cuda. Zobaczycie to w galierii.
FSAA w trybie x2 wypada na poziomie Radeonów.
Xabre wygrywa w trybie FSAA x4.
Wykorzystanie CPU do emulacji Vertex Shadera powoduje, że karta ta potrzebuje
mocnego procesora. Prawdopodobnie przy użyciu Pentium 4 2.8Ghz Xabre 400
wyprzedziłby w 3DMarku Radeona 9000.
Nie będzie oczywiście testów filtrowania anizotropowego gdyż karta tego nie obsługuje.
7. Podkręcanie
Karta podkręca się całkiem sensownie. Przy użyciu programu Power Strip udało się stabilnie uzyskać 280MHz dla rdzenia (z 250MHz) oraz 550MHz dla pamięci (z 500MHz).