15 już się przeciągnęła więc teraz jedziemy na 16
Kontynuacja wątku 15 ze strony [LINK]
Zapraszam
a oto nasza lista:
nick in4 | nick WoT | tiery wykorzystywane
Agrest | m9a | 4 – 7
andrzej166 | IRSanchez | 2 - 6
Baldur | Baldur67 | 2 - 10
bartekxc | monowiec | 5 - 10
Cappo_PL | Cappo | 8 - 10
castro | Case66 | 5 - 9
Dinaeel | Dinaeel | 2 - 7
endriu_l | endriu_l | 5 - 7
GodFather | Wakarius | 5 - 10
Ichro | ichro | 2 - 10
Kalapit | wieh | 2 - 10
Komanek | komanek | 4 - 6
koradon | koradon | 2 - 10
limfa | limmfa | 3 – 10
Lothar | lothar1890 | 2 - 10
Maveriq | Maveriq | 1 – 10
NetCop | NetCop | 5 – 9
nickey | krzychotychy | 5 - 8
Paladyn | paladyn1942 | 6 - 9
puppet_master | mixer01 | 4 - 10
pustelnik | pustelnik_64 | 5 - 7
Radier | radier | 6 - 10
Schiffer | Schiffer_in4 | 5 – 8
SlawoyAMD | Windozen | 2 - 7
straszny | scarrry | 2 - 10
Sturmovik | Sturmovik76 | 4 - 9
szarlih | szarlih | 6 – 10
TonySoprano | CptJackSparrowPL |
Trollo | ASZ130| 2 - 5
WRZOSIU | WrzoS_S | 2 – 10
zabba | zabba | 6 - 9
Zaku | Boros | 5 - 10
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 16
Wysłane 2012-06-22 22:26 , Edytowane 2012-06-24 11:36
Wysłane 2012-06-23 03:16 , Edytowane 2012-06-23 10:42
jezlei chodzi o niedziałające mody to pozmienili formaty, cos z cashowaniem czytalem itd
jezeli chodzi o stabilnosc to fpsy spadly o 40
gra sypie jeszcze wiecej
nowe tryby to jakas kpina, nowe tdki to jakis zart (biorac pod uwage, ze nowe tryby nijak nie nadaja sie dla tdkow to bezwiezowe tdki to teraz mozna porownc tylko z arta strzelajaca na wprost)
lighty po patchu to masakra, wiekszosc dostala nerfa do mobilnosci szczegolnie 12ton francuski
jak cokolwiek wykryje w wiekszej ilosci to mam fps dropa do 5-10 fpsco w polowie przypadkow konczy sie smiercia
spotting dziala jeszcze gorzej artcie scieli celnosc o dobre 10%-30% dmg o 1/6-1/8
itditd.
ewidentnie najgorszy patch od kiedy zaczalem grac w ta gre, wyszlo na to. ze w ciagu 2 lat nic kompletnie sie nie nauczyli
Wysłane 2012-06-23 11:09
Mając team który ma choć trochę oleju w głowie chyba nie da się przegrać obrony na malinówce czy prohorówce. FPS mi też mi poszły w dół ale odpaliłem tweakera i wywaliłem wszystko i nie jest źle(co ciekawe wcześniej nie miałem problemów). TD 2 tieru francuski trafiają do bitew lolków(po 6-7 na team) gdzie sieją spustoszenie, jeśli ktoś wcześniej dobrze się bawił w 38H 735(f) to teraz zostanie szybko sprowadzony na ziemie.
Odnośnie spotowania to już od kilku patchy miałem przecięcia jak spotowałem więcej niż 2-3 czołgi.
Kupiłem sobie francuską artę T5, po 7 bitwach gold poszedł w ruch i przeskoczyłem na T6, T5 nie jest zła ale po prostu nie chciało mi się nią grać. T6 ma niby to samo działo co T5, ale szybciej skupia, ładuje i jest celniejsza. Splash nie istnieje, dmg w zależności do czego strzelamy od 85(hello T95) do 1k gdy trafimy francuskiego lighta.
Wysłane 2012-06-23 13:11
@TonySopranoTrafiasz na łosie bitewne... Mi na lowtierach gra się fajnie ale nieczęsto tam bywam. Na haburgerach mam chyba najlepsze wyniki zee wszystkich nacji. Do t2 polecam ckmy, bo dpm jaki dają sieje tam pogrom. Praktyka w lotierowych bitwach daje zaskakujące efekty, nawet jak są noby, choć do pewnego stopnia. Tetrarchem zrobiłem raz objazd górką na kampinovce i przy stanie 7:0 wreszcie się przebiłem. Skończyło się wygraną do 7
Definitywnie Prokhkorvka i Malinovka najgorsze mapy w trybie szturmu do ataku. Na Prokhorovce widziałem wczoraj pokaz co tam się wyprawia. Ogarnięci ludzie przymiarka do przebicia się przez tory na półocy - bliżej randomowej bazy I. Po drugiej stronie przytulony od nasypu IS8. Poczekaliśmy, arta nie może go zdjąć, zrobiło się t29, kt i is3 100% hp i ja w jadźce po strzale z arty z ~50%. W ciągu minuty zostały 4 wraki, is 8 w końcu wszedł w zasięg arty, na górce na pewno ISU152 z bl10 i jeszcze jakieś td. Środkiem tam można usiłować się przebijać, przejście południowe to też masakra, chyba tylko amerykańcami da radę ostrzeliwać górkę za torami bez całkowitego wystawienia się. Generalnie próba przełamania wymaga silnego odwrócenia uwagi czyli ściągania ognia w jeden punkt.
Na kampinovce zrobiła się wersja de luxe. Koło kościoła nie ma co próbować chodzić, chyba że wybitnie szybkie i silne medy. Jak tam wróg schowa się za kościołem to nie ma opcji wsparcia z pola. Podejście od strony bazy II ma większe szanase tylko trzeba tam wbijać od razu w las w rogu mapy i czekać aż któryś z wrogów za bardzo się wystawi. Jak na ten moment, atakujący zaczynają dążyć do przegrania na czas, bo inaczej rzeź. Raz wyrobiliśmy przewage liczebną, ale wszyscy bez kierowców i pouszkadzanymi silnikami/ gąskami więc skończyło przegraną czasową, a już zaczeliśmy wbijać na górkę i tam dobijać. Jedyna opcja to przerobienie mm żeby zwiększyć arty dla atakujących, żeby obrońcy musieli coś pokombinować.
Jako obrona na tych mapach nie grałem.
Karelia i piaszczysta rzekalepiej zbilansowane, ciężka dla atakujących i broniących. Przejście za niektóre osłony/ miniecie pewnych punktów przechyla szalę zwycięstwa. Tu już można działać i korzystać z manewrów więc ciekawiej. Na tych mapach grałem w obu teamach.
Bój spotkaniowy wymaga ogarnięcia. Nie wiem czy zauważyliście ale jak czołgi z przeciwnych teamów są w polu flagi to cap się zatrzymuje ale nie resetuje. W krytycznym momencie, np na el hauf polecam zaparkować za skałką czymś dobrze opancerzonym i poczekać na wsparcie. Oba teamy mogą z niej skorzystać i robi się sytuacja patowa. Na stepie stepie jak już ktoś zakampi w dołku przy fladze robi się ciężko, bo mało czołgów ma tak ujemne podniesienie lufy, a flankować można tylko obchodząć całą mapę do okoła, więc tylko dla szybkich czołgów, ale jak ktoś ciężki w skałkach zakampi to pozamiatane, bo manewru nie da rady zrobić. Trzeba szukać opcji takich jak na el haluf żeby ktoś capował i był osłonięty, nawet wrakami.
Nowe mapy nawet ciekawe. Na lotnisku świetna pozycja dla snajperów - td w krzakach koło hangarów z widokiem na cały pas startowy, czołgi ciężkie tuż obok samolotów w u-kształtnej zatoczce osłoniętej skałami. Z drugiego końca mniej kolorowo to już wygląda - strzelnica.
Działa niemieckie celnością zbliżają się do shotgunów. Ich nawiększy atutu czyli własnie trafianie w punkt poszły się gonić i nie wrócą raczej Na 300 metrach w pełni złożone mają gorszą celność jak ruskie niezłożone, po prostu w bok kw5 nie idzie trafić za pierwszym razem. Trzeba oddać parę strzałów zainim się dopasuje w którą zazwyczaj znosi pociski. W niektórych bitwach zchodzę do połowy pocisókw celu o dmg nie mówiąc. Z penetracją też coś nie halo, bo jadźka jadźkę zwsze penetrowała od czoła, chyba że potwornie skontowała pancerz, a wczoraj strzelaliśmy się obaj z k18/ L52 i jakieś 3 strzały obaj podobijaliśmy co zazwyczaj wystarczało żeby ubić się wzajemnie.
Co ciekawe ludzie zaczynają częściej realizować swoje zadania na polu bitwy. Wczoraj na td miałem parę razy po pięciu zdjętych, bo miał mi kto wystawiać cele. Hevy po eliminacji spotterów robią za samobieżne, niezniszczalne bunkry obserwacyjne i to działa. Medy flankują, ligty latają jak poparzone czyli częściej jest tak jak powinno.
Wysłane 2012-06-23 16:50
Zwycięstwo!
Bitwa: Murowanka 23 czerwca 2012 16:35:29
Czołg: T-34-85
Doświadczenia: 2 544 (x3 za pierwsze zwycięstwo każdego dnia)
Kredytów: 45 744
Osiągnięcia w walce: Wsparcie
Exp może nie gniecie ale takiej wypłaty jeszcze nie miałem Po naprawach i ammo 40 k za jednym zamachem do przodu. Bitwa spotkaniowa, byłem na dole stawki i zrobiliśmy wrogowi objazd przez magiczny las. Jak dobiliśmy się do jego startu było 8:0 ale zaczęli capować, przy 90 % ktoś wreszcie zresetował KT, skończyło się 15:3.
Wysłane 2012-06-23 17:19 , Edytowane 2012-06-23 21:17
@pustelnik
Na T-34-85 i innych jest zarobek x2 więc wynik bez rewelacji.
Przy dobrych bitwach wyciągam na nim 70-80k kredytów
EDIT
Tak na zakończenie dzisiejszej gry:
Zwycięstwo!
Bitwa: Redshire 23 czerwca 2012 20:49:10
Czołg: T-34-85
Doświadczenia: 1 657
Kredytów: 83 950
Wysłane 2012-06-24 00:25 , Edytowane 2012-06-24 00:26
@TonySoprano
Nie przejmuj się... T1 faktycznie nie jest jakimś super ekstra czołgiem, ale 15% wygranych to na pewno nie Twoja wina
Raz że jest weekend a dwa, że mamy specjal
Ja już dawno zauważyłem, że w weekendy nie warto grać chyba, że mam super ekstra dobry humor, a jak dochodzi specjał do tego to nie odpalam WOT'a w dzień tylko późno w nocy, bo raz że za dużo dzieci ala mistrzów gra to dwa, że pełno cwaniaków/chamów jeździ...
Krótko mówiąc szkoda czasu... a z Twoich dotychczasowych wypowiedzi na forum wiem, żeś chłop ogarnięty i na pewno możesz znaleźć sobie lepszy sposób na spędzenie weekendu niż na grę
Wysłane 2012-06-24 11:22
@puppet_master
zdecydowanie mam podobne obserwacje co Ty, problem powstaje jak się poza weekendem nie ma czasu na grę, a późno w nocy to spać jednak się chce, ja nie z tych hardkorów co oczy na zapałki i i tak grać będę
Wysłane 2012-06-24 14:05
@puppet_master
Powoli jakoś rosnę w siłę i mam już jakieś 30% wygranych Ja to dużo nie gram w sumie bo czasu nie ma i chyba z wiekiem robię się trochę ANTY do grania
Gry jak to gry, podziwiam ludzi którzy to naprawdę kochają i siedzą godzinami. No ja bym nie mógł już...Kiedyś to tak..pamiętam jak wychodziło GTA VC..ahh to były czasy.. Natomiast dalej lubię sobie pograć z siostrą w sieci w Age Of Empires II
Wysłane 2012-06-24 16:05 , Edytowane 2012-06-24 16:07
@TonySoprano
wczoraj zagralem 12, wygralem 2
dzis zagralem juz 25~ przezylem 1 (wczoraj dobilem do 40% przezywalnosci wiec trzeba wyrownac), wygralem 5
szczytem bylo, jak t34 nie potrafilem przebic isa 8 4x z rzędu w dolna plyte i 2x z boku.
t30 na 8 strzalow 1 zadal dmg
s51 na 5 podejsc do gwiazdki zrobnilem 1.8k dmg (moaj srednia to celnosc 40% i dmg ponad 2k)
i tak moge wymeiniac.
Wysłane 2012-06-24 16:09
Nowe mapy mi się podobają, choc jedna rzecz której nie spieprzyli w tym patchu. Lotnisko jest całkiem całkiem, za to ta druga jest kapitalna! 8 fragów na T29 dzis na niej zrobiłem, wczoraj z 6 Tygrysemn 2 ;]
Wysłane 2012-06-24 16:22 , Edytowane 2012-06-24 17:47
Panowie fail dnia. Tryb szturmu, bronimy się na Prokhorovce, drużyny raczej wyrównane więc byłem pewien wygranej. "Takiego wała" musiał powiedzieć sobie mój team, bo przegraliśmy capem i to 1:14 Ludzie zamiast się pochować za nasypem i czekać na kamikadze, który go przełamie zaczęli atakować. Arta (3x grille) zaczęła walić do kw2, które skampiło za kamieniem na środku mapy więc wrogi hummel miał pożywkę po wszystkie 3 skontrował. Po prostu ręce mi opadły jak widziałem co się wyprawia.
Edyta
Jednak ludzie nie mają pojęcia co to znaczy obrona bo miałem kolejne akcje w tym samym stylu- ciężkie kampią na górce, medy lecą atakować, a td przełażą przez nasyp. Może nie tak sromotne klęski ale gdyby nie dwóch myślących ludzi w zespole to były by do zera
Wysłane 2012-06-24 18:02
Albo ten patch coś namieszał, albo ja się cofam... Dorobiłem się M6 i na 12 walk nim stoczonych tylko trzy wygrane z czego jedna przetrwana. Przed Patchem na Hevy 1 szalałem na polu walki, nawet jak byłem poniżej połowy tabeli...
Kto jest online: 0 użytkowników, 151 gości