Forum > Mobilne > Problemy po przeniesieniu abo. do nowego operatora - ciąg dalszy!!! :/

Strona 6 z 7 <<<1234567>>>
skocz

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38332 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 15:03

Mi też jest dobrze w Orange. A że mają skopany system...no mają. Plus że sami się do tego przyznają że czasami nie działa tak jak powinien to chyba lepiej niż mieliby iść w zaparte że jest OK a winny jest jak zwykle klient. Inni mają dokładnie tak samo.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

NuCore

  • NuCore
  • wiadomość Użytkownik

  • 2953 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 15:10 , Edytowane 2012-09-22 15:13

@Lasica

Jesteś z Orang(e)utana? \"\obcy\" A co ma piernik do wiatraka. Ktoś opisuje swoje uwagi a już zarzucasz komuś, że pracuje w Play. Ja mam tel w Play jakoś 6 lat i krzywych jazd nie pamiętam. Minut mam tyle że nie jestem w stanie wygadać. Za 27,68 zł mam 300 minut do wygadania do starej trójcy, do Play i stacjonarne no limit oraz smsy do wszystkich sieci no limit. To, że nie narzekam znaczy, że jestem ich pracownikiem? \"\lol\"

Nigdy nie kłóć się z głupcem — ludzie mogą nie dostrzec różnicy. Murphy

ELLIOTT

Wysłane 2012-09-22 15:42

@nickey zajdz do glownego salonu orange z tym smsem, bilingi mozna u nich sprawdzic. Bedzie po klopocie, pewnie przeprosza i dadza potem jakis bonus \"\lol\"

Pentium G860 +THERMALRIGHT Ultra-120 eXtreme Rev.C FDB | MSI Z77A-G45 | Club 3D 7850 RoyalKing | CRUCIAL Ballistix Sport 2x4096MB 1600MHz DDR3 | OCZ Vertex 4 SSD 2,5 128GB | Samsung 1TB HD103SJ 7200rpm SATA2 32MB | Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis prostopadły) | PIONEER DVD-RW DVR-110D | Powered by ENERMAX LIBERTY 620W | Audio PC: Asus Xonar DX + Edifier S550

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 18:21

@NuCore
Nie ma kontaktu do Ciebie, a nie chciałbym zaśmiecać forum. Mógłbyś napisać do mnie na maila (podanego w profilu ?

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

Lasica

  • Lasica
  • wiadomość Użytkownik

  • 6668 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 19:00

@NuCore

Zrezygnowałem z tel prywatnego tylko służbowy mi został. Byłem tam, gdzie miałem lepsze warunki. \"\cfaniak\"

ZX Spectrum + Commodore 64 + ZX Spectrum 2+ + Amiga 600 + Microsoft Surface Pro GO2/X + Asus ROG Strix G513QY + Asus ROG Ally

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8521 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-22 19:52 , Edytowane 2012-09-22 20:26

@Elliott
Nie mam zamiaru kłócić się o 76 groszy. Mam kilku znajomych w Play'u także było by mi to na rękę przejście do innej sieci. 60 pln jako bonus powitalny - też nie źle. Czy jest tutaj użytkownik play'a korzystający z pakietów internetowych (nie mówię o play all inclusive, samo play fresh).

Czy są problemy z zamawianiem pakietów? Sporo osób na to się skarży za pośrednictwem facebooka.


Wyciąg z Orange online:
2012.09.20 21.04 0:10 min:sek xxx xxx xxx 0,75 Sieć P4


i poprzednie połączenie, ten sam numer
2012.09.14 10.05 0:41 min:sek xxx xxx xxx 0,75 Sieć P4 Konto Główne


Dzwoniłem z innego numeru (telefon pożyczony), ale też orange i naliczanie sekundowe działało. \"\zly\"

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

ELLIOTT

Wysłane 2012-09-23 00:01 , Edytowane 2012-09-23 13:45

@nickey tu nie chodzi o grosze ale o sam fakt.. Mialem przypadek taki w erze co miesiac ginelo mi 5zl z konta 3 miesiace przed koncem umowy(tel na karte za doladowanie). Poszedlem do punktu i probowali mnie zbyc ze wszystko ok i tyle.. Powiedzialem, ze prosze o rozmowe z kierownikiem, przyszedl kierownik, wyjasnilem historie sprawdzilismy biling itp. wszystko na niekorzysc ery. Kierownik ery powiedzial ze nic nie moze zrobic, trzeba jechac do Warszawy itp. Tego samego dnia zlozylem pismo o rozwiazenie umowy z dniem wygasniecia jej. Po kilku dniach konsultanci dzwonili do mnie.. Otrzymywalem bonusy ale koniec definitywnie bylo z nimi i tyle.
W orange zdarzylo sie ze im padla siec na godzine czasu, po 3 godzinach otrzymalem smsa z przeprosinami oraz z bonusem ilus tam minut do wykorzystania.. Mialem problem z pakietem sms cos z ich winy, zaszedlem po rozmowie po paru godzinach otrzymalem dwa razy wiecej.. \"\ok\"
O swoje trzeba walczyc!

Pentium G860 +THERMALRIGHT Ultra-120 eXtreme Rev.C FDB | MSI Z77A-G45 | Club 3D 7850 RoyalKing | CRUCIAL Ballistix Sport 2x4096MB 1600MHz DDR3 | OCZ Vertex 4 SSD 2,5 128GB | Samsung 1TB HD103SJ 7200rpm SATA2 32MB | Seagate 250 GB Barracuda 7200.10 (16MB, Serial ATA II, zapis prostopadły) | PIONEER DVD-RW DVR-110D | Powered by ENERMAX LIBERTY 620W | Audio PC: Asus Xonar DX + Edifier S550

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-23 00:17

Piękne stawki za 'minutę' połączenia : D

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)

Pawlaczek

Wysłane 2012-09-23 12:20

Ja tylko dodam, że paczkę odebrałem w piątek, telefonik już siedzi na Allegro i póki co jest wszystko w porządku. \"\mikolaj\"

...

krymtON

Wysłane 2012-09-24 00:45

@I want to believe - wskaż mi taką promocję, abym za 1500zł, jakie łącznie wydam, dostał Xperie P + 24 miesiące x 300min + 1,5gb netu + darmo do orange :) tel ma być nowy ze sklepu - nie interesują mnie "nowe" z allegro :)

Graty jak każde inne ;)

Yesusik

Wysłane 2012-09-24 10:11

@krymtON
Nie siłuj się, bo i tak Ci nie wskaże... na przykładzie "mojego" Arc'a pokazałem mu, że wychodzi o kilkaset złotych drożej i jakoś nie przeczytałem kontrodpowiedzi ;)
\"\jezor\"

よろしく

Yesusik

Wysłane 2012-09-25 11:50

** UPDATE **
Przed chwilą dostałem info, że mój obecny operator przekaże nr do dyspozycji Orange z dniem 1.11.2012 - hehe, a mieli tego nie zrobić, bo przecież dane z wniosku są inne, niż te z umowy (sic!)
\"\crazy\" \"\zly\" \"\zly\" \"\zly\"

Dzwoniłem po raz kolejny na infolinię O. i spytałem się konsultanta na jakie dane w końcu będzie przygotowana umowa - powiedział, że powinny być prawidłowe, czyli na imię, nazwisko i adres zamawiającego. Spytałem się, a co się w stanie w przypadku, gdy jednak umowa zostanie przygotowana pod dane z adresu dostawy - poinformował, że kurier może wtedy nie wydać przesyłki, ale jeśli to uczyni, to mogę podpisać umowę, a następnie udać się do BOK i te dane "poprawić".
\"\olaboga\"

Kurier ma jutro rano wyjechać, więc pojutrze wszystko się wyjaśni... "pożyjemy - zobaczymy".
\"\upsa\"

よろしく

straszny

Wysłane 2012-09-25 13:26 , Edytowane 2012-09-25 14:28

@Lasica

Wy pracujecie dla PLAY czy co? Wszędzie jest dokładnie tak samo, jet ok dopóki nie ma problemów. Szansa rozwiązania problemu to potem składowa wielu czynników i nie zależy u jakiego operatora jesteście...

Play to największa kijowizna na polskim rynku. Chyba nie ma gorszego operatora. I chyba nigdy już nie będzie, chyba że ich Virgin Mobile przebije (co będzie trudne).

Mam (ja, nie znajomi czy obcy mi ludzie) 22 telefony na firmę (aż siadłem i policzyłem, bo raz je chyba źle podałem), z tego w tej chwili 6 aktywacji w Play, reszta Orange i chyba dwie Era. Orange/Idea/Centertel mam od początku ich istnienia w Polsce, podobnie Erę, Play zdecydowałem się 2 lata temu i BARDZO żałuję.

Pisałem o tym wyżej - nie ma gorszego systemu rozpatrywania reklamacji, rozpatrywania spraw spornych, czegokolwiek. Reklamacje i próby rozmowy są z automatu zamykane albo kierowane do windykacji. Na wszystkim firma rżnie jak może. Po serii awantur o przełączanie na roaming, którego nie chciałem PLAY nie uznał reklamacji, a Orange bez problemu (pod Zakopanem blisko Nosala mam klientów i przełącza mi się net na słowacki, nasze firmowe Milestone-y mimo blokady roamingu przełączyły internet na słowackie sieci 2G/3G). W Orange krótka rozmowa z odpowiedzialną osobą, wszystko załatwione. W Play... no way. Bulić i nie gadać.

Ostatnio miałem kuriozalną kolejną sytuację - w Play umowy firmowe dzielą się na FIRMOWE I BIZNESOWE. Te drugie podpisuje się ze wszelkimi partnerami Play (salony inne niż firmowe, handlowcy itd) i sa one zdecydowanie gorsze niż firmowe bezpośrednio z salonu firmowego Play. Umowy biznesowej nie można przepisać z firmy na umowę prywatną bez dodatkowych kar. Firmową, tak. Biznesowej nie. Umowy z tą samą siecią, w ramach tych samych zasad firmowego rozliczenia. Nieprawdopodobne.

Takich kwiatków w tej dziadowskiej firmie jest dużo więcej. Czym większa skala korzystania z sieci tym bardziej widać.

życzę jak najwięcej dobrego humoru tym, którzy nie musieli w Play czegoś (czegokolwiek) trudniejszego niż nowa aktywacja załatwiać. Humor znika przy pierwszym problemie.

wspomniałem Lasica kiedyś o strasznym rwaniu rozmów w Play jak się jedzie przez Polskę. Odpowiedziałeś że nie wiem jak rwie Orange - owszem doskonale wiem, bo wtedy korzystałem z zapasowych telefonów właśnie Orangowych. Są całe regiony środkowej Polski gdzie Play rwie tak że nie da się prowadzić konferencji w czasie jazdy. Przy Orange jest zdecydowanie lepiej. W Erze zresztą też jest OK.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8521 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-25 14:07 , Edytowane 2012-09-25 14:08

@straszny
Po tym co napisałeś jeszcze raz przemyślę kwestię przejścia z Orange do Playa na kartę. Niby te 60 pln kusi ale jak są takie problemy to lepiej nie.

Z drugiej strony orange odpowiedziało mi, że mam włączoną usługę co druga minuta gratis. Tyle, że ja jej nie włączałem. Nawet w raportach nic nie było. Po zalogowaniu się na Orange Online była włączona. Wyłączyłem tylko szkoda, że nie wiedziałem o tym wcześniej. Parę telefonów do play'a i już 6 pln mniej.

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

straszny

Wysłane 2012-09-25 14:11 , Edytowane 2012-09-25 14:20

@nickey
dokładnie tak samo myślałem parę lat temu. Play wydawał się tańszy i wszystko było "tu parę", "tu parenaście", "tu znowu parę złotych" taniej.

W rzeczywistości wszystko rozbija się o to że Play jest częściowo tzw. operatorem wirtualnym (częściowo bo ma również dość małą ale własną infrastrukturę), który musi na maxa oszczędzać bo działa na najniższej marży z dużych operatorów (stąd fatalna obsługa reklamacji i jej zautomatyzowanie, właściwie nie tyle zautomatyzowanie co odsunięcie procesu od ludzi) i który ma problemy w Polsce przez to że przełączany między nadajnikami pozostałych sieci ma niższy priorytet niż telefony Ery, Plusa i Orange.

A już traktowanie własnych partnerów biznesowych na zasadzie jakichś na siłę branych kalek na gorszych warunkach po prostu nie mieści mi się w głowie... \"\olaboga\"


btw: jestem przekonany że ten sam problem z przełączaniem między odbiornikami na niskim priorytecie będzie na 99% miało Virgin Mobile.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8521 wypowiedzi

Wysłane 2012-09-25 14:23 , Edytowane 2012-09-25 14:23

Czy ja to źle rozumuję czy jak:

Orange free na kartę - przy doładowaniu dostajemy darmowy pakiet internetowy, przy 50 zł ponad 2 GB. Ale gwiazdka:

*Całkowita wielkość MB/GB, przy założeniu, że cała wartość środków z doładowania zostanie przeznaczona na transmisję danych


Czyli z 50 zł jak zużyję wszystko na net to mam 2.27 GB pakietu internetowego. Gdzie tutaj więc bonus?

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

mekintosz

Wysłane 2012-09-25 18:14 , Edytowane 2012-09-25 18:15

Teraz to w ogóle nie widzę czego ta gwiazdka się tyczy bo nie jest nigdzie u nich oznaczona, ale... właśnie mam tą ofertę (przynajmniej jeszcze przez 2 tygodnie) i to wygląda tak, że tam faktycznie jest coś ok. 2GB darmowego neta po doładowaniu za 50zł, i na koncie mamy 50zł za które możemy dzwonić lub wykorzystać je na internet po wykorzystaniu bonusu.

Tylko teraz przebudowali stronę i nie wiem właśnie czy mamy te 2.27GB + możemy jeszcze z 50zł parę megabajtów po normalnej stawce pociągnąć, czy te 2.27GB to już podana ilość "łączna" czyli bonus + ilość jaką możemy uzyskać z pieniędzy na doładowanie.

W każdym bądź razie to nie jest tak że mamy jakąś tam stawkę po której mamy pobierane na net z tych 50zł. Mamy 50zł do rozmów i do tego 2GB+ neta tylko nie wiem dokładnie ile bo właśnie nie wiem czy na stronie orange to jest podane tylko to co dostajemy na neta, czy juz połączone z maksymalna iloscia danych jaka mozemy pobrac na doladowaniu w sposob: wykorzystujemy bonus, pozniej kase z konta. A wydaje mi sie wlasnie ze przed przebudową strony byla inna ilosc podana i ta gwiazdka chyba zostala.

W ogóle to mają roz... na tej stronie. Wczoraj w Smart Plan Multi 69zł byly calkiem inne bonusy niż dzisiaj i konsultant je potwierdzal że są prawdziwe, dzisiaj już nie tak fajne, ehh..

HP Spectre 4110x - i5 6200U, 8GB RAM, 256GB SSD, Full HD

Yesusik

Wysłane 2012-09-27 12:12

Okej... godzinkę temu kurier przyjechał z telefonem i umową... spisał nr dowodu, odebrał należność za tel., kazał złożyć podpis i pojechał - czyli "wszystko" okej, gdyby nie to, że na umowie widnieje nazwa mojego pracodawcy !!! ;)
\"\diabel\" \"\lol\" \"\lol\" \"\lol\" \"\brrr\"

No nic, będę musiał udać się do BOK i poprawić te dane, tak jak to zalecił mi konsultant z infolinii Orange... dobrze (ale niedobrze... to się jeszcze okaże), że przesyłka została doręczona i mogę się cieszyć nową "zabawką" ;)
\"\upsa\"


PS
Zamykam ten temacik i przechodzę do nowego, gdzie będę Was męczył pytankami o ten telefonik :)))
\"\obcy\"

よろしく

Yesusik

Wysłane 2012-11-08 11:04

Niestety muszę odkopać temat, bo moje problemy z cudownym ORANGE się nie skończyły!!! :(
\"\boooli\"


Już ten zrzucik ekranu, przedstawiający pierwszy etap zamówienia on-line, pokazywałem wyżej, ale go powtórzę, bo chodzi tu o fragment zaznaczony na zielono:



- jak rozumiecie słowa "Prezent" i "Dostaniesz również" w takim przypadku? Dla mnie oczywiste było, że są to bonusy, które otrzymuję dodatkowo do oferty abonamentowej. Czyli spodziewałem się, że do standardowego pakietu 0,5GB danych "dostanę również w prezencie" kolejne 0,5GB i tym samym razem będę miał 1GB. Ale w podsumowaniu poprzedniego miesiąca, które otrzymałem SMS'em i na stronie orange w panelu użytkownika, wraz z nowym miesiącem, pokazało mi, że mam do wykorzystania tylko 500MB na dane! Dzwoniłem przed chwilą na infolinię, pytam co i jak, i słyszę, że te 1200min z wybranym numerem oraz 0.5GB transferu, to jest to, co jest w standardzie w tym wybranym pakiecie abonamentowym!!!
\"\olaboga\" \"\olaboga\" \"\olaboga\" \"\brrr\"


Gdyby któryś z Was składał podobne zamówienie i zobaczył takie info., jak na obrazku powyżej, to też byście zrozumieli, że to jest "bonus" do abo., czy ja jestem jakiś "inny" i sobie to opacznie zrozumiałem ??!!
\"\hmmm\" \"\hmmm\" \"\hmmm\"

よろしく

straszny

Wysłane 2012-11-08 11:10 , Edytowane 2012-11-08 11:11

@Yesusik
dlatego ja cenię sobie kontakt z człowiekiem. Dostajesz opiekuna/konsultanta, no kogokolwiek. Każdy z nich na Twoją prośbę ma obowiązek podać Ci mail służbowy. Na nim podajesz gościowi warunki wstępne z internetu i ewentualnie wynegocjowane z nim. Zawsze podaję na początku podsumowanie oferty jaką mi składa.

Potem jako kontynuacja tego maila negocjuję zmiany stawki i akceptuję promocję. Zawsze w jednym ciągu maila.

Jakiekolwiek nieporozumienie - proszę o kontakt z przełożonym, proszę o jego mail i wysyłam mail z całą korespondencją. Przeprosiny i przyjęcie reklamacji przychodza błyskawicznie.

Nic staram się nie załatwiać przez strony www, i ni co naprawdę nie muszę, przez telefon. Polecam, oszczędza górę nerwów.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.
Strona 6 z 7 <<<1234567>>>
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 166 gości

magx2k ,