No i mnie dopadł jakiś pech z zakupami on-line... Na szczęście (??) może nie na Allegro, ale jednak chyba łatwiej będzie załatwić sprawę. Pamiętacie może news o nowej klawiaturze firmy Natec Zander - [LINK] ...
Zamówiłem ją natychmiast w sklepie KurtMEDIA i przelałem kasiorkę (29.12.2012). Ja rozumiem, że to okres poświąteczny, i przed Nowym Rokiem, więc cierpliwie czekałem. 01 stycznia przyszedł mail, że wpłata wpłynęła i sprzęt został skompletowany do wysyłki)... i to by było na tyle. Strona informuje o wysłaniu w ciągu dwóch dni od otrzymania przelewu. Dziś już czwarty, kurier UPS (opłata 21 PLN) mówi (dzwoniłem, bo znajoma dusza), że nic dla mnie nie ma. Status na stronie sklepu nadal "gotowy" (do czego nie wiem, ale nie wróży to znaczenia "wysłane", więc w popniedziałek (07) też nie dojedzie. Tragedii jeszcze nie ma, bo to niby jeszcze nie długo czekam, ale jeśli ktoś tak traktuje interesy, to niech spada z rynku. Telefony mają ciągły sygnał zajętości (infolinii nie próbowałem, bo tylko ze stacjonarki, a tej nie posiadam), na mail też nikt nie odpowiedział... Nie lubię po prostu, jak się mnie zlewa za moje pieniążki. Opinie już wystawiłem na kilku portalach typu Opineo, Ceneo itp... Niestety w tych opiniach nie jestem osamotniony
[LINK]
/ [LINK]
Jeśli nie dostanę klawiatury do przyszłego czwartku, sprawa idzie na policję.
Forum > Tematy dowolne > Uwaga na sklep KurtMedia.pl
Wysłane 2013-01-04 15:59 , Edytowane 2013-01-04 16:07
Wysłane 2013-01-04 16:17
Zwykle po Nowym Roku sklepy i inne firmy mają coś takiego jak inwentaryzacja
Wysłane 2013-01-04 16:22 , Edytowane 2013-01-04 16:24
@djluke
zasadniczo miałbyś 100% racji i sam bym powiedział Sławkowi ze przesadnie rozpacza... ale na głównej stronie sklepu jest jak wół
"Dlaczego jesteśmy lepsi od innych ?"
i pod spodem, jedna z zalet:
"wysyłka wszystkich towarów maksymalnie w 48 h od zamówienia"
nie większości, nie przez "prawie cały rok", wszystkich towarów w 48 h.
Jeśli mają inwentaryzację to wypadaloby zdjąć brzmiący teraz wyjątkowo głupio baner z głównej.
Wysłane 2013-01-04 16:23
Przecież już było głośno o tym sklepie... był nawet artykuł w jakiejś prasie (akurat na szybko nie umiem znaleźć w necie) - 90% towaru którym operują to wirtualne pozycje w sklepie internetowym, na które przyjmują zamówienia, trzymają kaskę (nawet 2-3 tygodnie), po czym anulują podając różne powody niemożności zrealizowania zamówienia.
Sklep funkcjonuje na zasadzie obracania cudzą gotówką - trzeba było pytać na forum przed zakupem, to bym Cię ostrzegł!
Wysłane 2013-01-04 16:30 , Edytowane 2013-01-04 16:32
@straszny Jeśli tak piszą to minus dla sklepu choć wiadomo reklamują się.
@SlawoyAMD No ta ale 29ty to weekend a 1wszy wolny więc banki tego dnia raczej nie księgowały i sklep też raczej nie pracował. Może w związku z tym co cytował straszny mają automat tak ustawiony że jak w sylwestra zaksięgowała się wpłata to tego 1 poszedł mail (skoro to nie był weekend) z automatu coś się w statusach z automatu zmieniło i tu problem. Natomiast nie wiem jak dzwoniłeś do kuriera skoro nie dostałeś maila o wysyłce numerze listu itd dzwoniłeś do wszystkich kurierów? UPS, DHL...? Myślę że w tym wypadku to po prostu niekorzystny okres czasowy. Choć jak pisałem rzuca to cień na dobre imię sklepu. Jak w przyszłym tygodniu nie dostaniesz to będzie wałek.
Wysłane 2013-01-04 16:41 , Edytowane 2013-01-04 17:14
@beton 31-go wysłano mail, że wpłata zaksięgowana a sprzęt gotowy do wysyłki. Gdyby nawet z powodu kaca nie dali firmie kurierskiej jeszcze nawet drugiego stycznia, to już dziś bym dostał. Najgorzej, że nie można się tam nawet dodzwonić, bo telefony poodkładane, a na mail nikt nie raczył odpowiedzieć od rana... Mając nawet inwentaryzację, to się ładnie odpisuje że będzie opóźnienie wynikłe z czegoś tam i już wygląda to inaczej...
Kurierów DHL, UPS, Siódemki i Schenkera mam na telefon... wyrobiło się układy i jak tylko mówię: Siemiradzkiego 15, to już wiedzą o co chodzi A poważnie w trakcie składania zamówienia wychodzi zakładka UPS, gdy wybierzesz opcję przesyłki kurierem...
Wysłane 2013-01-04 17:35 , Edytowane 2013-01-04 17:42
I dlatego ja towar wart więcej niż 50zł kupuję tylko za pobraniem.
A tak przy okazji - ciekawe wyjaśnienie i mimo, że nigdy nie robiłem zakupów w tym sklepie to wiem, że już ich tam nigdy nie zrobię :
Jesteśmy sklepem wirtualnym, sprowadzamy towar po otrzymaniu na niego zamówienia. Zanim zaksięgowaliśmy Państwa wpłatę, dystrybutor wyprzedał ostatnią sztukę towaru. Przepraszamy za niedogodności i pozdrawiamy!

EDYTA: Wiele razy zostałem wręcz wyśmiany, że robię zakupy w komputroniku (na tym forum również) - ale tam przynajmniej jeżeli jest zaznaczone, że towar jest na magazynie to tego samego dnia w którym składam zamówienie jest on do mnie wysyłany.

Wysłane 2013-01-04 17:40 , Edytowane 2013-01-09 16:17
A ja ponownie zamówiłem klawiaturę, ale tym razem w Proline i jestem pewny, że we wtorek będzie... A KurtMedia wyrwę kasę z gardła... Chyba wiem o co chodzi w tym przypadku. Podali cenę 66.57zł za wersję backlight, a ta w innych sklepach kosztuje około 90-100 PLN... Pewnie ktoś pomylił się i wstawił cenę od normalnej wersji tej klawiatury (bez podświetlenia) i teraz mają zagwozdkę... W Proline zapłaciłem z przesyłką (kurier), 112 PLN... Różnica jest na niekorzyść błędu w opisie, ale co mnie to obchodzi? Co ciekawe model ten zniknął z oferty sklepu, a było pasek stanu magazynu na 75% po moim zamówieniu...
Wysłane 2013-01-04 18:05
Powodów może być mnóstwo. Np. komornik zajął konto, pieniądze wsiąkły, a oni nie mają za co kupić towaru. To dosyć typowe w dzisiejszych czasach. Pełno firm tak pada. To, że towaru niem na stanie, jest całkiem zrozumiałe. Bo inaczej trzeba liczyć się ze stratami. I to sporymi. Tam gdzie są spore marże, tam bedzie towar na stanie. Tam, gdzie jest bardzo tanio, towaru nie będzie.
A slogany, reklamy. No cóż, państwo nas uczy, że trzeba kłamać, w wyborach, w reklamach, w polityce, to ludzie kłamią.
Wysłane 2013-01-04 18:42 , Edytowane 2013-01-04 18:45
@TonySoprano
Jak to gdzie. W domy byli. Siedzieli i dyskutowali o polityce przy reklamach, świeżo po powrocie znad urn.
@straszny
OK możliwe, skoro taki napis wisi na stronie sklepu to faktycznie lipę odwalają. Choć napis ten wisi tam pewnie dla przyciągnięcia klientów - to tak jakbyś miał pretensje o bannery typu "U nas najniższe ceny!" wywieszone w każdym niemal sklepie, gdzie już z założenia nie może to być prawda.
Sklep ma minus i tyle, ale żeby po 3 dniach od razu Policją straszyć gorsze przekręty chodzą, jak choćby z ajFonami po 0zł.
Wysłane 2013-01-04 19:07
@SlavoyAMD
No niestety dołączam do Ciebie Dokładnie to samo mam z ta różnicą że wybrałem zapłatę przy odbiorze.
Najpierw było zamówienie skompletowane, wysyłka w ciągu 14-godzin potem się zmieniło "kilku dni" Oczywiście UPS nic nie wie a podany numer przesyłki skwitowali że to taka "rezerwacja" która wysyłający może sobie zrobić i kilak dni wcześniej.
Właśnie się zastanawiam czy o ile w ogóle przyjdzie przesyłka to ją odebrać czy też olać i niech im kurier towar zawiezie z powrotem (ani złotówki póki co im nie wpłaciłem) tym bardziej że miałem od nich info że dostawa będzie na dziś !! a dziś jeszcze UPS nie ma u siebie przesyłki a ja wyjeżdżam służbowo i naprawdę mnie nie będzie w domu. Mógłbym niby kogoś z rodziny organizować ale nie wiem czy mi się chce..
Wysłane 2013-01-05 09:59
Ja miałem też u nich coś kupować jeszcze przed świętami ale jak zobaczyłem że biorą 10 zł przy odbiorze osobistym to im podziękowałem. Mam 4 inne sklepy(emarket,gram.pl, komputronik, x-kom), gdzie zamówiony towar jest do odbioru maksymalnie w 48h i nic za to nie biorą, a przy okazji wszystkie mijam w drodze do pracy
Wysłane 2013-01-05 13:44
@Ignacek 9 Nie ma sprawy... A na razie dalej cisza w temacie, zero odpowiedzi na mail'e i telefony milczą, albo włącza się automat namawiający na pisanie maili...
Wysłane 2013-01-05 16:39
@SlawoyAMD
Sobota jest
Wysłane 2013-01-05 17:55
@djluke No ale normalne sklepy w soboty pracują przynajmniej do 14,00
Kto jest online: 1 użytkowników, 206 gości
maq2 ,