Czołem wszystkim.
Ku przestrodze kupowania w morelach, moja historia: https://www.wykop.pl/link/4684985/morele-oszukuja-sprzedajac-telefony-...
Dopowiem tylko, że napisałem na ten temat do Samsunga, jak coś odpiszą, będę dawał znać.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że każdy ma jakiś sklep, który kiedyś mu podpadł i w sumie nie wiadomo już, gdzie kupować, a gdzie nie warto. Jeżeli Was nigdy w morelach nie przycięli, to nie mam żadnych pretensji, tylko ostrzegam potencjalnych kupujących. Sam do nich wcześniej jakichś problemów nie miałem, ale stwierdziłem, że tak jawnego oszustwa nie odpuszczę.
Pozdr.
EDIT: Ups, miało być w dowolnych. Jeśli można, to proszę o przeniesienie.
Forum > Tematy dowolne > Uwaga na sklep morele
Wysłane 2018-12-09 08:05 , Edytowane 2018-12-09 08:05
Wysłane 2018-12-09 10:24 , Edytowane 2018-12-09 10:24
@Ignacek 9
Też mi się wydaje, że zgłoszenie tego do Samsunga jest najlepszym pomysłem. To jest zwykły scam. https://www.morele.net/info/brand/191/
Wysłane 2018-12-09 11:43 , Edytowane 2018-12-09 11:46
Przypadek raczej, ale ekspres do kawy dla mojej chrześniaczki idzie już 2 tygodnie z Moreli, ale za to obiecują że za tydzień, to już będzie na pewno. Przynajmniej jakiś kontakt z nimi jest, ale coś się tam dzieje, jakby nagle załogę wymienili na może i miłych, ale nowych nieogarniętych ludzi.
Wysłane 2018-12-09 17:45
@Ignacek 9 mi podobny wałek wykręcił RTV Euro AGD, z tym, że w moim wypadku trafiło na laptop Dell z dystrybucji uwaga z USA :). Sprawa wyszła jak zgłosiłem reklamację i po service tagu sprawdzili sprzęt. Ogólnie cyrk. Na elektronice jest taka gowniana marża, że kombinują jak mogą.
Wysłane 2018-12-09 19:47
@Wheerex
Generalnie uważam, że miałem farta - nie zdjąłem folii, nie zacząłem tak naprawdę używać telefonu. Pierwsze co chciałem zrobić, to zarejestrować Guarda, od razu wyszedł zonk.
Gdyby nie to, to zacząłbym go pewnie używać, a po dwóch tygodniach gdy powinienem otrzymać te kody zniżkowe dopiero by się okazało, że coś jest nie tak. Wtedy mogłoby być za późno na zwrot.
Generalnie liczę, że Samsung zrobi coś w tej sprawie. Byłoby fajnie, gdyby utarli nosa takim cwaniakom.
Wysłane 2018-12-09 20:01 , Edytowane 2018-12-09 20:03
Raczej mało prawdopodobne, że coś zrobią. Wolny rynek jest. Ja wyegzekwowałem naprawę sprzętu finalnie - wymiana zasilacza - dali mi nowy jak zrobiłem aferę w sklepie stacjonarnym ale nie po to kupuje drożej Della z gwarancją biznesową na miejscu 48h, żeby się bujać ze sklepem. Płacę dodatkowo za gwarancję i jej wymagam.
PS: Takie cwaniactwo to niestety efekt polityki cenowej sklepów i sposobu dystrybucji. Nic na to nie poradzimy. W Twoim wypadku wałek pewnie ze zwrotem 500 zł bo taka promocja była ostatnio i też z niej korzystałem. Z tym, że ja telefon kupiłem w X-Kom chyba jak się nie mylę.
Wysłane 2018-12-10 11:25
Niestety zdarza się to wszystkim. Znam przypadek zakupu z xkom telefonu z brandem hiszpańskiego operatora, zakup z Komputronika telefonu po naprawie jako nowego...
Wszystko trzeba sprawdzać po trzy razy dziś.
Kto jest online: 0 użytkowników, 150 gości