Kaspersky i Ferrari - cyberbezpieczeństwo dla kultowej marki
Firma Kaspersky – czołowy, międzynarodowy producent rozwiązań cyberbezpieczeństwa – jest obecna na torach wyścigowych na całym świecie u boku Scuderia Ferrari od 2010 r. W ciągu minionych dziesięciu lat partnerstwo między tymi światowej klasy markami umocniło się, wykraczając poza umowę sponsorską – firma Kaspersky zapewnia Ferrari pełny zakres nowatorskich środków bezpieczeństwa IT 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu – zarówno w fabryce Ferrari w Maranello, we Włoszech, jak i na torach Formuły 1 na całym świecie.
Firma Kaspersky zapewnia Ferrari różne rodzaje bezpieczeństwa – od ochrony tradycyjnych obszarów technologii korporacyjnej (takich jak punkty końcowe) po testy penetracyjne, ocenę luk w zabezpieczeniach oraz analizę zagrożeń, jak również skanowanie na żądanie z minimalnym wpływem na wydajność.