2009-12-11 07:32
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
34
ATI Eyefinity czyli praca i granie na wielu monitorach
Strona 5 - Gramy dalej
GRID
Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Medieval II: Total War
Uruchomienie gry w rozdzielczości 5760x1200 przypominało efekty znane z COH. Interfejs rozciągnięty, obraz fatalny, słowem grać się nie da. Po przejściu na 3600x1920 wszystko wraca do normy. Gra wygląda wyśmienicie, a obszar jaki obserwujemy robi wrażenie.
Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Oblivion
Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Stalker Cień Czernobyla
Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Stalker Czyste Niebo
Tutaj sytuacja jest identyczna jak w Cieniu Czernobyla czyli w 5760x1200 boczne ekrany skrócone, w 3600x1920 wszystko w porządku. Nie ma tu problemów z artefaktami.Jeśli chodzi o wydajność to trzeba będzie obniżyć nieco detali, jakość cieni i zrezygnować z SSAO, aby móc płynnie pograć.
Tom Clancy's HAWX
HAWX to pokazówka AMD dla technologii EyeFinity, a więc nie może być tu żadnych problemów i nie ma.
Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Unigine
Z ciekawości sprawdziłem też Unigine Benchmark i nie miał on problemów z ATI EyeFinity.
World in Conflict
Tej gry nie udało mi się zmusić do działania w trybach 5670x1200 i 3200x1920. Gra systematycznie wychodziła do pulpitu. Nie udało się uruchomić samej mapy, choć udało się wejść w opcje i wybrać rozdzielczości.
Lista gier, które powinny działać z Eyefinity