Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
34
Strona 5 - Gramy dalej
GRID

Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Grid jest grą stworzoną do zabawy na trzech monitorach. Tak zwany opad szczęki zapewnia nam tryb widoku z kabiny.

Gra chodzi wyśmienicie na maksymalnych detalach i jeszcze możemy sobie pozwolić na tryb FSAAx2.
Medieval II: Total War

Uruchomienie gry w rozdzielczości 5760x1200 przypominało efekty znane z COH. Interfejs rozciągnięty, obraz fatalny, słowem grać się nie da. Po przejściu na 3600x1920 wszystko wraca do normy. Gra wygląda wyśmienicie, a obszar jaki obserwujemy robi wrażenie.

Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Gra chodzi płynnie na maksymalnych detalach ale na FSAA brakuje już karcie RAMu.
Oblivion

Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
W grze mamy do czynienia ze zmniejszoną widocznością na bocznych ekranach w trybie 5760x1920. Efekt ten jednak bardzo szybko przestaje być zauważalny gdyż odbiór z gry jest fantastyczny.

Gra chodzi bardzo płynnie. Tu muszę przyznać się, że trochę wsiąkłem dosłownie zatapiając się w świecie gry i poświęciłem jej więcej czasu niż powinienem ;)
Stalker Cień Czernobyla

Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
W rozdzielczości 5760x1200 mamy efekt taki jak w Oblivionie czy Crysisie gdzie na bocznych ekranach widzimy mniej niż w rzeczywistości.

W 3600x1920 problem ten znika. Płynność na maksymalnych detalach bardzo dobra. Niestety w tej grze w trybach EyeFinity obserwujemy artefakty na cieniach. Problem został już zgłoszony i liczymy na jego naprawienie.
Stalker Czyste Niebo

Tutaj sytuacja jest identyczna jak w Cieniu Czernobyla czyli w 5760x1200 boczne ekrany skrócone, w 3600x1920 wszystko w porządku. Nie ma tu problemów z artefaktami.

Jeśli chodzi o wydajność to trzeba będzie obniżyć nieco detali, jakość cieni i zrezygnować z SSAO, aby móc płynnie pograć.
Tom Clancy's HAWX

HAWX to pokazówka AMD dla technologii EyeFinity, a więc nie może być tu żadnych problemów i nie ma.

Kliknij, aby zobaczyć w pełnej rozdzielczości
Aby płynnie pograć na Radeonie HD 5870 musimy zrezygnować z FSAA.
Unigine

Z ciekawości sprawdziłem też Unigine Benchmark i nie miał on problemów z ATI EyeFinity.
World in Conflict
Tej gry nie udało mi się zmusić do działania w trybach 5670x1200 i 3200x1920. Gra systematycznie wychodziła do pulpitu. Nie udało się uruchomić samej mapy, choć udało się wejść w opcje i wybrać rozdzielczości.

Lista gier, które powinny działać z Eyefinity