2007-02-12 00:00
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
35
EVGA GeForce 8800GTS 320MB ACS3
Strona 9 - Call of Juarez
Call of Juarez |
![]() |
Pomiar FRAPS. Shader Model: 3.0; Texture Filtering: Anisotroping; Shadow Map Size: 2048; Depth of Field: On; Material Quality: High; Texture Quality: High; Foliage Quality: High |
Sytuacja w Call of Juarez jest dość ciekawa. Dopóki gra pracuje na standardowych ustawieniach to 320MB GeForce 8800GTS spisuje się bardzo dobrze. Jeśli jednak wymusimy FSAA z HDR, to już w 1600x1200 mamy duże załamanie wydajności. Dodatkowo w 1920x1440 z FSAA gra nie startuje poprawnie.
Zużycie pamięci w 1600x1200, bez (po lewej) i z (po prawej) FSAA
Tak wygląda gra w 1920x1440 po wymuszeniu FSAA