GeForce 6800/LE - bez barier
Strona 2 - Odblokowujemy
Jak to zrobić ?
Oto opis krok po kroku jak odblokować potoki i jednostki Vertex Shader w kartach GeForce 6800 i 6800LE. Przykładowo posłużymy się tu kartą 6800LE, bo mamy więcej do odblokowania.
Instalujemy Riva Tuner i uruchamiamy go:
Posiadacze GF6800 zobaczą napis 256-bit NV40 (A1,12x1,5vp) with 128MB DDR
Wybieramy pierwszą ikonkę z lewej
klikamy przycisk install
Active Pixel/Vertex Configuration przestawiamy na custom, i zaznaczamy Allow Enabling Hardware Masked Units
Potwierdzamy - YES
Klikamy na przycisk Customize. Otrzymamy taki ekran:
Przy pozycjach opisanych jako HW MASKED: yes dostawiamy ptaszki (w GeForce 6800 będzie po 1 pozycji dla potoków i vertexów)
Wszystkie Pixel Unit i Vertex Unit zaznaczyliśmy. Klikamy OK
Zatwierdzamy chęć restartu komputera
Powinien widnieć napis: 256-bit NV40 (A1,16x1,6vp) with 128MB tak jak na obrazku