2004-10-07 12:18
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
51

GeForce 6800/LE - bez barier

Strona 2 - Odblokowujemy

Jak to zrobić ?
Oto opis krok po kroku jak odblokować potoki i jednostki Vertex Shader w kartach GeForce 6800 i 6800LE. Przykładowo posłużymy się tu kartą 6800LE, bo mamy więcej do odblokowania.

Instalujemy Riva Tuner i uruchamiamy go:


Posiadacze GF6800 zobaczą napis 256-bit NV40 (A1,12x1,5vp) with 128MB DDR

Klikamy na przycisk customize obok tego napisu. Pojawi się takie okienko:


Wybieramy pierwszą ikonkę z lewej

Przechodzimy do zakładki NVStrap:


klikamy przycisk install

W sekcji Graphics processor configuration


Active Pixel/Vertex Configuration przestawiamy na custom, i zaznaczamy Allow Enabling Hardware Masked Units


Potwierdzamy - YES


Klikamy na przycisk Customize. Otrzymamy taki ekran:


Przy pozycjach opisanych jako HW MASKED: yes dostawiamy ptaszki (w GeForce 6800 będzie po 1 pozycji dla potoków i vertexów)

Powinno wyglądać to tak:


Wszystkie Pixel Unit i Vertex Unit zaznaczyliśmy. Klikamy OK


Zatwierdzamy chęć restartu komputera

Po ponownym załadowaniu systemu uruchamiamy Riva Tuner w celu sprawdzenia czy potoki i jednostki vertex zostały odblokowane:


Powinien widnieć napis: 256-bit NV40 (A1,16x1,6vp) with 128MB tak jak na obrazku

Teraz czas przystąpić na sprawdzenie czy karta po odblokowaniu działa poprawnie i co to dało.

Strona 2 z 4 <<<1234>>>