2006-11-08 19:58
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
129

NVIDIA GeForce 8800 - nowa era w kartach graficznych

Strona 11 - Call of Juarez

Call of Juarez
Pomiar FRAPS. Shader Model: 3.0; Texture Filtering: Anisotroping; Shadow Map Size: 2048; Depth of Field: On; Material Quality: High; Texture Quality: High; Foliage Quality: High


Włączenie FSAA + HDR było możliwe po zmianie nazwy pliku coj.exe na oblivion.exe. Niestety sztuczka nie zadziałała na Radeonie X1950XTX choć działa na X1900XTX !


Gra przy maksymalnych ustawieniach jest niesamowicie wymagająca. GeForce 8800GTX radzi sobie bardzo dobrze wyprzedzając o 55% 7950GX2 i o 100% Radeona X1950XTX. GeForce 8800GTS również wypada tu dość dobrze pokonując obu swoich rywali.


Wyższa rozdzielczość niewiele zmienia w rankingu i proporcjach, za to wydajność jest już odczuwalnie niższa. W zasadzie tylko na modelu 8800GTX nie odczujemy nieprzyjemnych skoków.

Problem !

To jedyna gra w której napotkałem na problem z renderowaniem obrazu. Obie karty z serii GeForce 8800 niepoprawnie wyświetlały cienie, co wskazywałoby na problem ze sterownikami. Bug ten został zgłoszony do supportu NVIDII i mam nadzieje, że zostanie on szybko usunięty.

Strona 11 z 13 <<<1...78910111213>>>