2007-03-09 07:18
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
22

XFX GeForce 8800GTS 320MB 580M XXX

Strona 4 - Testy cz.1

Call of Duty 2
IN4 Timedemo, Mapa: Beltot, France; Maksymalna ilość FPS: 90
Rendering Method: DirectX 9; Sync Every Frame: No; Shadows: Yes; Number of Dynamic Lights: High; Soften Smoke Edges: Everything; Texture Resolution: Extra; Normal Map Resolution: Extra; Spectacular Map Resolution: Extra




F.E.A.R.
Wbudowane demo, Computer: Maximum; Efects Detail: wszystko maximum
Light detail: maximum; Enable Shadows: On; Shadow Detail: Maximum; Soft Shadows: Off; Texture Resolution: Maximum; Videos: Maximum; Pixel Doubling: Off; DX8 Shaders: Off; Shaders: Maximum




Need For Speed: Carbon
Pomiar FRAPS. Antialiasing: 4x; Textrure Filtering: Anisotroping; Shader Detail: High; V-Sync: Off; World Detail: Maximum; Road Reflection Detail: High; Car Detail: High; Motion Blur: On; Particle System: On
Demo nie pozwala na wybór rozdzielczości wyższej niż 1600x1200.



Pierwsze testy nie zaskakują. Podkręcony XFX 8800GTS wypada w nich delikatnie lepiej niż model EVGA.

Strona 4 z 9 <<<123456789>>>