@Yesusik - starczy :) przy czym od razu Tobie dobrze radzę - skontroluj jak masz zużywane pakiety :) Mi ciągnie z obu jednocześnie (np: zużyję 100MB, to zabiera z doładowania co miesięcznego 100MB i z pakietu Data również ubywa 100MB :) o to właśnie walczę w moich reklamacjach :/
Forum > Mobilne > Problemy po przeniesieniu abo. do nowego operatora - ciąg dalszy!!! :/
Wysłane 2012-09-19 10:50
@yesusik
Poczekaj aż przyjdzie faktura. Może ta dziewczyna coś źle zrozumiała. Bo powinieneś zapłacić 10 pln - pisze czarno na białym.
Jak po testujesz tego Arc S podziel się wrażeniami (albo tutaj albo w temacie "pochwaleni")
Wysłane 2012-09-19 11:43 , Edytowane 2012-09-19 16:57
@nickey
Trochę opacznie zrozumiałeś moją powyższą wypowiedź, bo nie dziewczyna a system zamawiania online:
- i raczej zadzwonię do nich, bo i tak mam jeszcze dwa dodatkowe pytania, na które odpowiedzi nie umiem znaleźć na ich stronce.
PS
Oczywiście - jak tylko przyjdzie, to nie omieszkam się pochwalić i założyć kilka temacików w adroidowej części forum ;)
*** EDIT ***
Dzwoniłem, chwilę się naczekałem nim mnie przełączyli do odpowiedniego działu/teleoperatora, ale się udało... gostek potwierdził, że jest to jak najbardziej błąd systemu podsumowującego zamówienie i że FV przyjdzie tylko na 10pln, bo to wynika bezpośrednio z regulaminu warunków promocji.
No to teraz tylko pozostaje mi cierpliwie czekać na kuriera... super, jakby przyjechał jeszcze przed weekendem! =]
Wysłane 2012-09-19 21:02 , Edytowane 2012-09-19 21:03
@Ignacek 9 - tu się nie zgodzę - oferta Orange jest dobra (mojej w chwili zakupu nic nie było w stanie przebić :) najmniej korzystne oferty moim zdaniem ma obecnie Play - ceny telefonów (jaki same modele), jakie oferują, to jakaś kpina.
Wysłane 2012-09-20 10:12
@I want to believe
Hmm... Twoim tokiem rozumowania, gdybym miał tak postąpić, to musiałbym wybrać ALL INCLUSIVE MAX za 29pln i nowy arc S, który na Allegro stoi 1000pln = przy dwunastu miesiącach wychodzi 1348zł., czyli więcej niż ja zapłacę przez 2 lata i do tego trzeba mieć tysiaka wyłożyć "na dzień dobry" (a na to nie każdego stać).
Wysłane 2012-09-20 12:20 , Edytowane 2012-09-20 12:21
@Pawlaczek
Hmm... w moim mail'u pisze:
DOSTAWA: Pierwsza proba dostarczenia przesylki nastapi w ciagu 48 godzin od momentu wyslania tego e-maila.- poza tym, dostałem SMS'em już nr przesyłki i sprawdziłem na stronie DPD... kurier odebrał ją 2h temu, a że z tym spedytorem raczej mam dobre skojarzenia, to na 99% spodziewam się go w dniu jutrzejszym =]

Wysłane 2012-09-20 16:58 , Edytowane 2012-09-20 16:59
@Yesusik
A za chwilę nowe plany taryfowe w Orange, nie wiadomo dokładnie kiedy ale to pewnie kwestia dni [LINK] .
Ciekawe jakie będą ceny telefonów przy takiej ofercie?
Wysłane 2012-09-20 21:38 , Edytowane 2012-09-20 21:41
@mircoch
Dlatego teraz jest taka zniżka na telefony, by jak najwięcej ludzi "naciągnąć" na stary plan taryfowy ;)
Ale patrząc na nową ofertę
Pantera przekształcone zostały w Smart Plan Multiwychodzi 2x więcej minut i neta, za tą samą kwotę abo... w sumie prawie to samo, co dostałem teraz za przeniesienie numeru, więc za dużo nie straciłem.

PS
Moja przesyłka ciągle w Warszawie... ciekawe czy jutro rano się coś zmieni w statusie numeru przewozowego.

Wysłane 2012-09-21 10:07 , Edytowane 2012-09-21 15:43
A u mnie właśnie rozpoczęły się schody... [c=r]czyli zmiana tematu na "i chyba źle zrobił"[/c]
W internetowym formularzu jako adres dostawy podałem firmę w której pracuje... dostałem potwierdzenie e-mail najpierw z adresu sklep@orange.pl, a kilka minut później to samo sklepdlafirm@orange.pl - podczas wczorajszej rozmowy z konsultantem zwróciłem na to uwagę i usłyszałem, że to błąd systemu, który zakwalifikował zamówienie z danych dostawy zamiast z danych zamawiającego... i że ON zaraz to skoryguje, a na dokumentach będzie już poprawnie.
I dupa blada... przed chwilą był u mnie kurier, złożyłem podpisy zapominając sprawdzić te dane i dopiero po odjechaniu kierowcy zwróciłem uwagę, że w dokumentach (oświadczenie, pełnomocnictwo i wniosek o przeniesieniu numeru) w polu "Ja / Imię i nazwisko" są dane z dostawy, czyli nazwa mojego pracodawcy!!!
I co? Dzwoniłem właśnie na infolinię i jakiś Łosiek mówi mi, że to moja wina, bo tam należy wpisać tylko imię i nazwisko, a kurier sam ma się domyśleć gdzie ma przyjechać po adresie, a jak będzie miał problem, to zadzwoni - no coment!
Echh... i teraz muszę czekać, aż mój obecny operator zweryfikuje dokumenty i odrzuci wniosek (no bo musi, skoro dane właściciela numeru się nie zgadzają) i potrwa to do 3 dni roboczych.
@Pawlaczek
Nie wiem jak u Ciebie, przy przedłużaniu umowy, ale u mnie przy przenoszeniu proces jest dwuetapowo - wpierw dokumenty, a dopiero po weryfikacji kurier przyjeżdża drugi raz z właściwą umową i telefonikiem... nie wpadłem na to wcześniej, więc na telefon w dniu dzisiejszym, nawet nie miałem szansy.
Wysłane 2012-09-21 10:38
@Yesusik
Ja nie przedłużałem umowy, tylko brałem nową aktywację. Kurier będzie dziś wieczorem
W każdym bądź razie z racji tego, że to nowa aktywacja, nie mam takich dobrych warunków jak Ty przy przedłużaniu i muszę powiedzieć, że te nowe taryfy byłyby dużo bardziej korzystne. Domyślam się jednak, że ceny telefonów pójdą nieco w górę. Poza tym mojej Żonie starczy z nawiązką to, co dają w dotychczasowych taryfach.
Co do informacji ze sklepu "Orange dla firm", to w ogóle zdziwiłem się, że takowy również zamieszany jest w moje zamówienie, które przecież jest na osobę prywatną. Także mam nadzieję, że nie będzie z tego tutułu żadnych problemów.
W każdym razie mam nadzieję, że Twoja sytuacja szybko się wyjaśni i, że ja nie będę miał problemów, bo rozpoczęcie "współpracy" z nowym operatorem od "schodów" nie jest zbyt zachęcające.. Jak to się mówi "...ale niesmak pozostał".
Kto jest online: 0 użytkowników, 261 gości