@straszny @maq2 @emitar @koradon @inni posiadacze
No, tak się zastanawiam, bo niby aplikacje więcej zajmują, filmy, zdjęcia, wydajność też zyskuje na większej pamięci. A to czy jest wystarczająco miejsca, wiadomo niestety dopiero jakiś czas po zakupie.
Inni posiadacze też niech się jak najbardziej wypowiedzą.
Zastanawiam się też czy brać 7 Plus, czy hipotetycznego 7s Plus. Tego bezramkowca nie chcę z zasady, bo to ma być całkiem nowa konstrukcja i wolałbym jego drugą wersję.
Forum > Mobilne > Nowe ciekawe telefony, tablety i inne mobilki (vol 2)
Wysłane 2017-07-19 21:21
Wysłane 2017-07-19 21:31 , Edytowane 2017-07-19 21:50
@Panzer
ja bezramkowca wezmę tylko jeśli okaże się że ma lepsze foto niż 7S Plus, ale jak znam życie tak nie będzie, więc 7S Plus zdecydowanie.
Dysk NVME jakich używa Apple pracują w wewnętrznym raidzie, kostki są 32 GB, stąd wynika ta niesamowita wydajność wariantów 256 GB (de facto jest to raid 0 z 8 dysków 32 GB)
no nie wiem sam.. możliwe że skusze się na ten wariant 256GB.
Zastanawiam się też czy brać 7 Plus, czy hipotetycznego 7s Plus
wiesz jak to jest z Apple, nawet jak kupisz tydzień przed premierą nowego modelu, bedziesz zadowolony bo updatey, nowy soft i cała reszta uwzględni i Twój model a cena spada bardzo wolno. Więc 7 Plus sprzedac możesz z małą stratą w każdej chwili.
Ja tam kupiłem iPada Pro 12.9 chyba 3 czy 4 miesiące przed premierą nowego i w zaden sposób nie czuje sie z tym źle... a przynajmniej zaraz po zakupie dostaje w końcu bardzo dobrze przemyślany OS pod możliwości rysika i dużych ekranów (iOS 11).
Wysłane 2017-07-19 22:12
@straszny
Mi foto w sumie by wystarczyło takie jak jest. Bardziej działają mi na wyobraźnię nowe potencjalne dodatki sprzętowe poprawiające działanie AR. Zastanowię się jeszcze, bo aż tak bardzo mnie jeszcze nie ten 1+3T nie uwiera. Bardziej mi chodzi o urozmaicenie mojego smartfonowego życia
Wysłane 2017-07-19 22:25
@straszny
Te pamięci mnie zastanawiają, bo to wciąż jedna kostka, np.:
128GB toshiba w iP7+ 128GB
Wysłane 2017-07-19 22:59
@Panzer
Nie wiem czy to aktualne, ale apple z tego co pamiętam sporo się cenił za dodatkowe gb. Wydaje mi się, że 128 w zupełności wystarczy. Przed 1-3 miałem 8/16gb pamięci i nie narzekałem na brak miejsca (w niektórych telefonach dodatkowo miałem kartę sd). Teraz mam 64gb, zainstalowane 100 aplikacji i zużywam tylko 20gb.
iPada mam w wersji 32gb mało aplikacji (łacznie z 60) i też nie narzekam (zdjęć nie robię, filmów nie kręce). Nie wiem tylko czy to kwestia bety iOS 11, ale na tym systemie pamieć 'uciekała' mi strasznie.
Wysłane 2017-07-20 07:17
Mi paradoksalnie zakup iphona ograniczył wydatki na telefony. Wcześniej zmieniałem nawet co kwartał. Jeśli chodzi o pamięć, to 64 GB było ok ale przy filmowaniu lepiej mieć więcej wolnego miejsca. Czasami jest jakaś promocja na gry, np. cała seria GTA kiedyś była i to głupie nie móc skorzystać z powodu pamięci.
Wysłane 2017-07-25 07:36 , Edytowane 2017-07-25 07:37
Coś dla @strasznego (chociaż pewnie zna). Filmiki związane z AR [LINK]
BTW. Przypomniało mi się, że Sony w swoich telefonach (z3) umożliwia tworzenie zdjęć z efektami AR
Wysłane 2017-07-25 10:48
Kto zgadnie co się kryje pod pojęciem smartfon dla graczy od Razera?
Stawiam na ściemę.
Wysłane 2017-07-25 11:59 , Edytowane 2017-07-25 20:55
@kotin
jest o tym głośno na świecie od paru dni, Razer szykuje smarfona prawdopobnie z jakimś systemem sterowania, coś może ala Archos robił tablety profilowane pod gry, albo ala Nvidia z jej strumieniowaniem.
generalnie kolejny z pupki pomysł który nie zaskoczy bo nie ma na niego masowego oczekiwania. Gracze na Androidzie wydają mało kasy, grają okazyjnie, najchętniej w darmowe produkcje MMO, a nie zawodowo czy dedykowanie, i kupowanie smartfona specjalnie pod granie - e nie.
w wypadku Archosa wyglądało to tak - 7 cali tablet + wyposażenie wokół:
sprzedawał się bardzo słabo.
problemem jest jak zwykle niesamowicie przegięta różnorodność Androida, nad którą ciężko zapanować, więc producenci żeby na 100% było wszystko OK, robią tylko sterowanie dotykowe ekranem, nie robią gier ani żadnych produkcji przygotowanych do zewnętrznego sterowania, częśc gier daje się mapować na fizyczne przyciski (co pracowicie robi Nvidia dla swoich konsol Tegra z padami), większośc nie, albo działa to słabo
Wysłane 2017-07-26 15:45 , Edytowane 2017-07-26 16:00
dzisiaj nastapiła premiera flagowego softu Xiaomi - MIUI 9
z tej okazji Xiaomi pochwaliło się taką grafiką, od której od razu mozna dostać zajadów ze śmiechu...
2.8 miliarda aktywnych userów Xiaomi.
2.8 miliarda.
(mniej więcej tyle jest wszystkich smartfonów na planecie od początku skumulowanych)
Wysłane 2017-07-26 23:43 , Edytowane 2017-07-26 23:53
@Lukxxx
wg Twojego zestawienia na świecie mamy 2.6 miliarda aktywnych smartfonów, z tego 2.8 miliarda należy do Xiaomi wg nich samych ... firmy, która nie ma nawet 5% rynku
@ADSO
o toto... :D
Wysłane 2017-07-26 23:55
A może chodzi o pobrania wszelkich aktualizacji? Bo pewne jest że z czegoś im to wyszło...
Wysłane 2017-07-26 23:58 , Edytowane 2017-07-27 00:44
@djluke
no na pewno musiało być coś takiego, ale określenie active users jest jawnie wprowadzające w błąd
Wysłane 2017-07-27 13:24
@straszny
Właśnie dostałem Redmi 4x. W "instrukcji obsługi" jest napisane, że MIUI ma 200 + mln active users.
Więc albo błąd na slajdzie. Albo ktoś zaszalał ;)
Kto jest online: 0 użytkowników, 263 gości