Kupilem srebrnego stilo 1.6, 103KM (111k przebiegu wg. licznika) rocznik 2001 - pierwsza rejestracja maj 2013.
Po ogledzinach zdecydowalem sie na niego. Ladny suchy silnik i podwozie. Wiadomo na tyle lat jest troszke porysowany, tapicerka rowniez, choc gdzie nie gdzie wystarczy wymyc. Do roboty jest pare zeczy jak np. tapicerka drzwi pasazera - uchwyt jest oderwany. Ulamana antenka. Malo kosztowne zeczy.
Gdy bede sie przy nim bawic, mysle ze w sobote, porobie zdjecia i zaloze temat.
Musze go jeszcze zarejestrowac bo mam drewniane tablice i nie moge nim jezdzic.
Kosztowalo mnie to 9.500zl. Zaoszczędziłem dosc spora kwote i jestem zadowolony.
Forum > Tematy dowolne > Temacik motoryzacyjny vol 2 :)
Wysłane 2014-03-17 13:12
Wysłane 2014-03-17 13:33
rocznik 2001 - pierwsza rejestracja maj 2013.Ee...?
Wysłane 2014-03-17 13:58
@straszny
I tak rzewnie zawodził jak sprzedawał że aż się wszystkie pieczątki zmyły...
Wysłane 2014-03-17 17:54
@MatiX Gratuluję zakupu, mam nadzieję że auto nie okaże się miną..
Wysłane 2014-03-17 17:57 , Edytowane 2014-03-17 17:58
@djluke
Aaaalbo pierwsza rejestracja w kraju
Chłopak kupił auto, (jeszcze) zadowolony, a wy go dołujecie.
@MatiX
1,6 raczej trwały silnik, ale jak to fiat - lubi wypić => do gazu z nim i po problemie.
Przyjemnej i mało kosztownej jazdy
Wysłane 2014-03-17 20:56
@MatiX
Ladny suchy silnik
Jak z tego silnika nie leci olej, to znaczy, że go nie ma ;)
A serio, to życzę miłej eksploatacji, to rozumiem 3d?
Jak kolega wyżej pisze - od razu zakładaj LPG, jeśli masz zamiar sporo jeździć, nie czekaj z tym.
Wysłane 2014-03-20 11:17
@Maveriq
Poradzisz mi coś w kwestii żarówek do mojego żabojadzika? - te które mam teraz, świecą strasznie słabiutko... przed chwilą oglądałem TVN Turbo, gdzie gostek odnawiał jakąś brykę i właśnie polecił takie żarówki:
[LINK]
- niby 6 dyszek z KW, to nie majątek i skusiłbym się bez pytania, ale jak mi mają się spalić po tygodniu, to bym się wnerwił... dlatego pytam - miałeś styczność z tymi "+100% światła" od Philipsa, a jak nie, to co mogę do swojego P206 założyć, co poprawi widoczność na drodze, a nie wysiądzie po kilku tygodniach?
Wysłane 2014-03-20 11:31
@Yesusik
Podobno X-TREME VISION w nie których autach mogą razić kierowców z naprzeciwka... Od siebie polecę Osram Night Breaker Plus, białe światło, bez plam, tu dosyć fajne porównanie...
Wysłane 2014-03-20 11:35 , Edytowane 2014-03-20 11:38
@Yesusik
Cześć, ja miałem styczność z takimi:
[LINK]
Rzeczywiście -wydaje się- że lepsze światło dają od zwykłych Tungsram'ów jakie zawsze kupowałem.
Lepsze: jaśniejsze, białe a nie żółte.
Ale to odczucie wiesz... no moje. Mam też wrażenie, że po 3 miesiącach słabną.
Po wymianie TRZECH KOMPLETÓW przez jakieś niecałe dwa lata wróciłem do niezawodnego Tungsrama.
Philipsy wymienia się obydwie - tak pisali jak kupowałem.
Wysłane 2014-03-20 12:19
@Yesusik
Tylko kup te w wersji "Plus" bo normalne Night Breaker dosyć szybko się spalały dlatego Osram wydał poprawioną wersję. Możesz też poszukać Night Breaker Plus Gold Limited Edition, mam je u siebie (co prawda H7) od września i jeszcze się nie spaliły co jest prawdziwym ewenementem w moim aucie ;)
Wysłane 2014-03-21 09:51
Ja korzystam z BlueVision (bez Ultra, bo to z krótszymi żarnikami - mocniej i krócej świecą). Wystarczają na jakieś 2 lata. Lubię kolor światła, jaki dają, taki naturalny, mniej męczy wzrok, niż zupełnie białe. Nie jest też niebieski, jak wypalone ksenony. Ale ja mam u siebie żarówki H1, a u Ciebie chyba będą H7, które palą się dużo szybciej, więc postawiłbym na jakieś długodystansowe o przedłużonej żywotności, albo najzwyklejsze Narvy, bo szkoda kasy. Jak Ci słabo świeci, to zastanów się nad regeneracją lamp. Chyba, ze faktycznie masz żarówki jakieś dziwne.
Wysłane 2014-03-31 21:53
Jak producenci oszukują na wynikach spalania [LINK]
Szkoda aby temat został zakopany.
Wysłane 2014-03-31 22:42
@kruser A ja być może się powtórzę, ale nie jeździłem jeszcze samochodem, którym nie zdołałem zejść do deklarowanego przez producenta spalania. Oczywiście, że to można osiągnąć tylko przy odpowiednim skupieniu przez całą drogę i bezwzględnym stosowaniu się do zasad eco drivingu, ale się da. Jeżdżąc na co dzień spalam oczywiście nieco więcej, bo nie szkoda mi tego litra, czy nawet 2 więcej na 100km, dla większej przyjemności z jazdy.
Wysłane 2014-04-23 09:15 , Edytowane 2014-04-23 09:16
Żaróweczki na razie olałem... może po długim weekendzie coś zamówię.
Teraz zastanawiam się nad innym "wiosennym problemem", mianowicie, zwlekałem z wymianą zimowych oponek na letnie do świąt... no i mamy Wielkanoc już za sobą, więc mógłbym podskoczyć na zamianę (planowo dzisiaj popołudniu), ale w piątek czeka mnie "przejażdżka" 500 km. i z powrotem za tydzień - oponki zimowe mam w dużo lepszym stanie, niż letnie, a pogodę mamy burzową, więc zastanawiam się czy ten jeszcze jeden tysiak nie przejechać na nich, bo będą miały lepszą przyczepność w deszczu, czy jednak założyć te właściwe, ale z mniejszym bieżnikiem?
Kto jest online: 0 użytkowników, 408 gości