Typowe - "nie pali mi się ze sprzedażą".
Tu bardziej chodzi o to, że szuka naiwniaka, który się zgodzi na takie warunki. Ale co on kombinuje...?
Forum > Tematy dowolne > Temacik motoryzacyjny vol 2 :)
Wysłane 2014-07-29 16:58
Wysłane 2014-08-01 13:43 , Edytowane 2014-08-01 14:21
Właściwie nie planowałem wymiany samochodu i nawet w tym tygodniu chciałem w swojej 20-letniej 306 wymienić fotele na takie w lepszym stanie, bo mój wytarty, ale rzuciło mi się w oczy pewne ogłoszenie:
http://otomoto.pl/peugeot-307-skory-przygotowany-do-rejestracji-C33700...
Lubię wszelkie edycje limitowane i eventowe samochodów, a pojawił się egzemplarz w wersji Rugby World Cup z fajnymi fotelami i kozackimi... zagłówkami
Silnik odpowiedni, bo czasem jeżdżę dłuższe trasy, a bardzo często kilka razy dziennie po 2km, zdjęcia wyglądają bardzo przyzwoicie, przebieg zwiastujący jeszcze dłuugą eksploatację, rocznik po wszelkich możliwych poprawkach wad fabrycznych. Jest błąd w opisie, ten silnik ma 141KM, a nie 150.
Minus to odłożenie w czasie kolejnych etapów wykończenia mieszkania (a niewiele mi już do wykończenia zostało) i to, że o 307 nigdy nie marzyłem za to, że w porównaniu do poprzednich modeli zepsuli tylne zawieszenie i już tak przyjemnie się nie prowadzi w zakrętach. Do tego 5 drzwi zamiast 3 :(
Teraz męczy mnie pytanie, czy dać się skusić.
Wysłane 2014-08-29 10:03
Były ale nie w tych rocznikach. Chodzi o auta produkowane do 2010 roku. Był problem z rozciągającym się łańcuchem rozrządu, i jeszcze innymi rzeczami. Obecnie stosowane silniki są zmodernizowane, zamiast łańcucha jest pasek.
Wysłane 2014-08-29 10:07
Co nie zmienia faktu, ze nadal to bardzo skomplikowana i dość wysilona jednostka.
Gdybym sam zastanawiał się nad zakupem Scirocco, to prawdopodobnie byłby z 2-litrowym silnikiem.
Wysłane 2014-08-29 15:22
Jak się Jej podoba i dobrze się Jej takim jeździ, to niech bierze.
"Podobanie się" to moim zdaniem najważniejszy argument w wyborze samochodu.
Model już po kilku latach produkcji, więc jak coś było nie tak, to powinno być poprawione, dużego ryzyka nie ma.
No i jak w każdym samochodzie... jak coś się zepsuje, to się naprawi :)
Wysłane 2014-08-29 18:47
A co sądzicie o silniku TFSI/TSI 1.8 160KM od VAG? Np: te montowane w Skodzie Octavii II FL z 2009-2010 roku? Powoli przymierzam się do zakupu pierwszego auta i celuję właśnie w taki model z racji atrakcyjnej ceny do możliwości/wyposażenia/przebiegu/roczniku :)
Wysłane 2014-08-29 21:45
Ogólnie już od momentu, kiedy zaczęli montować po 4 zawory na cylinder VAG nie zrobił ani jednego rzeczywiście dobrego i wytrzymałego silnika o pojemności do 2 litrów i to dotyczy tak samo benzyny, jak i diesla. To wygląda tak, jakby dopiero powyżej tej pojemności zaczynali płacić konstruktorom za robotę i wykorzystywać porządnej jakości materiały.
Wysłane 2014-10-03 17:52 , Edytowane 2014-10-03 17:53
Pochwalę się chociaż nie wiem czym, ale dzisiaj pierwszy raz prowadziłem diesla z automatyczną biegów. Prosto od turka z niemieckiego komisu, jeszcze na niemieckich blachach, niezawodny VW Passat B4 1.9TDI z przbiegiem na liczniku 568 tys km. Normalnie czułem się jak w trumnie na kołach. Wrażenia niezapomniane.
Wysłane 2014-10-04 07:43
Pozytywów w tym trupie nie znalazłem. Automat szarpie przy każdej zmianie biegów, wspomaganie kierownicy chodziło bardzo ciężko i okrutnie skrzypiało, silnik okrutnie mułowaty i do tego kupa huku, co dziura to w środku wszystko lata i trzeszczy. Brak ogrzewania, ale turek dołożył gratis nową nagrzewnicę do samodzielnego montażu. :) Klima działa, ale wali z nawiewów zgniłym kebabem.
I pomyśleć, że handlarze kupują takie trupy i po odpicowaniu pchają je jako igiełki z przebiegiem 180tys. km.
Kto jest online: 0 użytkowników, 137 gości