2006-02-17 19:52
Autor: Jolly Roger
49
GeForce 7300 GS w kleszczach
Strona 6 - Quake4, HL 2, NFS:MW
Quake 4
Pomiaru dokonano mierząc średnią ilość FPS w nagranym demie single player. Ustawienia graficzne: video quality high, w opcjach zaawansowanych wyłączony vertical sync.
Przy wyłączonych FSAA i aniso x8, GF 6600 wygrywa z 7300 GS o nieco więcej niż 10%. Przy włączonych upiększaczach różnica między tymi kartami mocno się pogłębia i 6200 zamienia się miejscem z 7300 GS. Widać Quake 4 jest bardzo łakomy zarówno na przepustowość pamięci, jak i wydajność GPU - większa przepustowość pamięci w 6200 daje o sobie znać. Jednakże tylko w trybie bez wygładzania krawędzi można bezstresowo pograć, a tam GF 7300 GS jest wyraźnie lepszy od 6200.
Half-Life 2
Testowane za pomocą dema Canals_09, maximum quality.
Po raz pierwszy karcie GF 7300 GS udaje się minimalnie wyprzedzić teoretycznie mocniejszego GF 6600. Po włączeniu wygładzania krawędzi i filtrowania anizotropowego sytuacja wraca do normy. GF 6200 wlecze się na samym końcu.
NFS:MW
Ustawienia graficzne: Level of detail - suwak detali przesunięty do końca, w zaawansowanych ustawieniach nic nie zmieniane.
Zarówno z wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizoropowym, jak i bez nich, GF 6600 radzi sobie najlepiej, wyprzedzając 7300 GS o 20%. Taka sama różnica istnieje między 7300 GS i 6200.