2007-01-18 00:00
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
37
GeForce 8800GTX SLI czy aby nie za szybko ?
Strona 3 - Call of Duty 2
Call of Duty 2 |
![]() |
IN4 Timedemo, Mapa: Beltot, France; Maksymalna ilość FPS: 90 Rendering Method: DirectX 9; Sync Every Frame: No; Shadows: Yes; Number of Dynamic Lights: High; Soften Smoke Edges: Everything; Texture Resolution: Extra; Normal Map Resolution: Extra; Spectacular Map Resolution: Extra |
W 1600x1200 karty w SLI wypadają słabiej niż pojedyncza, a do tego gra posiada optymalizację dla SLI ! W tym przypadku to procesor jest wąskim gardłem i zbyt wiele mocy idzie na obsługę SLI.
W 1920x1440 SLI wychodzi na prowadzenie ale to wciąż nie są różnice robiące wrażenie. Być może w jeszcze wyższej rozdzielczości byłoby to znacznie bardziej widoczne.