2007-01-18 00:00
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
37
GeForce 8800GTX SLI czy aby nie za szybko ?
Strona 9 - Oblivion
Elder Scrolls IV: Oblivion |
![]() |
Pomiar FRAPS; Wszystkie suwaki na maksimum; VSync: Off; Wszystkie ustawienia w najwyższej jakości, wszystkie cienie włączone. Włączone efekty HDR |
Oblivion był jedyną z testowych gier, na której FSAA można było bez problemu włączyć w sterownikach i działał, zarówno na GeForce'ach 8800 jak i na Radeonie X1950XTX.
Oblivion wyśmienicie chodzi już na jednej karcie 8800GTX. Po dołożeniu drugiej niewiele się zmienia. Prawdopodobnie wąskim gardłem staje się procesor, który w tej grze ma co robić.
Zwiększenie rozdzielczości owocuje zwiększeniem przewagi SLI nad jedną kartą. Do tego wyniki uzyskane w SLI w obu rozdzielczościach zachowują się podobnie jak w Gothicu 3 i wskazują na niepełne wykorzystanie dwóch kart.