2006-01-27 13:09
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
85

Test 19 kart graficznych PCI-Express z Shader Model 3.0

Strona 11 - Call of Duty 2

Call of Duty 2
IN4 Timedemo, Mapa: Beltot, France; Maksymalna ilość FPS: 90
Rendering Method: DirectX 9; Sync Every Frame: No; Shadows: Yes; Number of Dynamic Lights: High; Soften Smoke Edges: Everything; Texture Resolution: Extra; Normal Map Resolution: Extra; Spectacular Map Resolution: Extra

Call of Duty 2 to dość wymagająca gra. Komfort gry zaczyna się tu od karty ATI Radeon X1600XT i GeForce 6800GS

Po podniesieniu rozdzielczości wymagania rosną dość znacznie i dopiero 7800GT zapewnia płynne granie.

W 1600x1200 poprzeczka idzie jeszcze wyżej i tu podołać mogą dopiero karty ATI Radeon X1800XL i GeForce 7800GTX 256MB.

Po włączeniu dodatkowych upiększaczy dość wyraźnie zaznacza się granica pomiędzy kartami wagi ciężkiej, a resztą stawki. Może jeszcze 6800 Ultra próbuje się obronić.

W zasadzie sytuacja dość podobna do poprzedniej z tym, że teraz 6800 Ultra spada już do klasy kart na których pograć płynnie będzie trudno.

1600x1200 nie pozostawia złudzeń. Sensownie pogramy tylko na trzech topowych kartach.

Strona 11 z 16 <<<1...78910111213141516>>>