2006-01-27 13:09
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
85

Test 19 kart graficznych PCI-Express z Shader Model 3.0

Strona 12 - Quake 4

Quake 4
IN4 Timedemo, High Quality
High quality special effects: Yes; Enable shadows: Yes; Enable specular: Yes; Enable bump maps: Yes; Vertical sync: No;

Quake 4 nie należy do zbyt wymagających. W tej rozdzielczości gramy bezproblemowo na wszystkich kartach.

Zmiana rozdzielczości powoduje oczywiście spadek wydajności lecz wciąż karty radzą sobie dość dobrze, może jedynie Radeony X1300Pro i X1600Pro i GeForce 6600 w wersji podstawowej nie wypadają zbyt dobrze.

Tutaj wszystkie karty radzą sobie bez problemów.

Włączenie FSAA powoduje czkawkę tylko u najniżej taktowanego GeForce'a 6600.

Wyższa rozdzielczość odcina większą ilość kart i teraz rozgrywa staje się przyjemna dopiero gdzieś od Radeona X1600XT i GeForce'a 6800.

Wszystkie testowane w tej rozdzielczości karty sprawują się dobrze.

Strona 12 z 16 <<<1...8910111213141516>>>