2006-01-27 13:09
Autor: Sebastian Wiśniewski (NetCop)
85

Test 19 kart graficznych PCI-Express z Shader Model 3.0

Strona 14 - StarWars BattleFront II

StarWars: BattleFront II 1.0
Pomiar FRAPS; Maksymalna ilość FPS: 80
View Distance: 99; LOD Distance: 99; Texture Detial: High; Water Quality: High; Shadows: High; Lighting Quality: High; Light Bloom: On

Jakże odmienny w wymaganiach jest najnowszy BattleFront II. Praktycznie tylko Radeon X1300 Pro i GeForce 6600 w wersji podstawowej nie dają płynnej rozgrywki ze wszystkimi detalami.

Po zwiększeniu rozdzielczości wymagania nieco rosnął. Teraz przydałaby się karta klasy GeForce 6600GT lub 6800XT.

W 1600x1200 wszystkie testowane tu karty radzą sobie bez problemów.

Włączenie FSAA powoduje, że teraz na granicy płynności balansuje Radeon X1600XT, a karty klasy 6600 już nie bardzo dają sobie radę.

1280x1024 to już za dużo dla Radeona X1600XT. Teraz to GeForce 6800GS stoi na granicy płynności.

Do takich ustawień przydałby się już GeForce 7800GT, a jeszcze lepiej 7800GTX lub Radeon X1800XT.

Strona 14 z 16 <<<1...10111213141516>>>