@ Maveriq
Pięknie teoretyzujesz. Pokaż mi konkretne przypadki gdzie SUV (nie mówię o jakimś małym crossoverze ale SUVie) znalazł się pod tirem.
Dążę do tego, że porównujesz komfort na różnym profilu opon, a nie w różnych samochodach.
Chyba nie czytasz uważnie a na pewno nie ze zrozumieniem. Porównałem CRV do obecnego accorda (Czyli Civica 4d) i 3008 do 508. Dokładnie tak jakie sam przykłady podałeś więc jak nie porównuje komfortu w rożnych samochodach. Dałem Ci porównanie na dokładnie tych modelach o których sam napisałeś wcześniej.
Profil opony nie jest uzależniony od segmentu
Trochę jednak jest.
Byś się zdziwił.
Nie jeździłem na każdej oponie ale z tego czym dotychczas jeździłem zawsze wychodziło tak samo. Więcej gumy = większy profil - większy komfort.
@straszny
Kona to dla mnie jedno z najładniejszych aut ever, i ze względu na rozmiar idealne do miasta, ale tak jak mówiliśmy kiedyś za dużo słabego plastiku w środku no i słabe wyciszenie strasznie obniżające komfort podczas jazdy z większą prędkością po obwodnicy czy za miastem.
Chyba właśnie przechodzi lift i poliftowy model ma być w tym roku w salonach. Oby właśnie poprawili plastiki i wyciszenie i nie tykali niczego innego żeby nie popsuć.
Ioniq zas dla mnie odwrotnie. Jedno z brzydszych aut obecnie. No i znacznie większy od Kony. Za duży do miasta.
Moim zdaniem znacznie lepszym rozwiązaniem jest Niro. Takie same silniki jak w Konie a lepiej wykonane wnętrze i lepiej wyciszone. Jest też większy od Kony (za to ma większy bagażnik) ale mniejszy od Ioniqa.