@Maveriq
CR-V hybryda ma niższy środek ciężkości niż CR-V "nie hybryda", więc, choć nie jestem specjalistą, chyba własnie lepiej przeszedłby test mając przesunięty w dół ciężar Czy mi się źle wydaje ? 2 silniki elektryczne + baterie, wszystko nisko położone, chyba swoje robią?
Tucson w wersji mild-hybryda jest tylko z silnikiem diesla, nie ma z benzynowym... bardzo ale to bardzo nie chce diesla, jesteśmy mega ekologiczni z żoną, i silnik diesla jest antytezą tego jak generalnie na co dzień żyjemy - prawie zero plastików, prawie zero toreb foliowych, jarsko-wegetariańska kuchnia. Generalnie najchętniej kupiłbym w pełni elektrycznego Huyndaia Kona Electric, wszystko mi się w nim podoba, poza tym że jest po prostu za mały trochę.
Za Hondą: wykończenie całego środka Hondy, ogromna, dosłownie ogromna wygodna przestrzeń dla pasażerów z tyłu, dużo większa wygoda siedzenia w fotelach, zdecydowanie lepsza zrywność hybrydy prawdziwej Hondy vs ta mild-hybryda Hyundaia (już przetestowana), lepsze systemy elektroniczne (nie tylko subiektywnie, ale i na przykład Honda obsługuje Apple Car a Hyundai Tucson ma jakieś problemy)... no i argument ważny dla nas, dla Ciebie pewnie o zerowym znaczeniu - ekologia, emisja szkodliwych związków i CO2 w wypadku hybrydy Hondy jest niższa niż dieslowa miękka hybryda Huyndaia. Dzisiaj mam pisać zamówienie ;)
Countryman i jego specyficzna budowa maski nie podoba się żonie, mi bardzo, to się kocha albo nienawidzi :D.... po dyskusji z kobietą... wiadomo jak się skończyło :D:D:D:D:D
Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.